Jennys tankar

Jag törs iaf erkänna mina...

Publicerad 2007-10-20 15:04:39 i Allmänt,

Satt och prata med Ann-lisbeth om mina nojjor idag.
Man har kanske varit ite manisk i sina tidigare år, men inte talat högt om de.

Bara för att jag var knäpp förut betyder det inte att jag är det längre.

Shit det här kommer bli pinsamt

Men man måste ta hela mig liksom, inte bara de bra delarna.  + att detta är ett tag sen.

Okej då börjar vi.
  
När jag var yngre var jag väldigt mycket för att allt skulle vara rättvist, inte så mycket bland människor.
Men om jag började läsa en sida i en tidning, var jag tvungen att läsa nåt på varje sida. Annars vore de ju taskigt.
Ja kunde inte hoppa över en sida och gjorde jag det, då fick jag gå tillbaka för att det var så störande att jag "mobbade" just den sidan.  Knäppgöken anfallerNewspaper

Inte så att jag haft stora problem med det här och att det hindrat mig i livet. Läsa en tidning har väl vem som helst tid med.

Det var samma sak när jag gick i trappor, om jag råkade hoppa över ett trappsteg fick jag gå tillbaka och trampa på de och ha koll på vilka som hade fått 2 tramp. Men man fick ta 2 trappsteg i taget, men då var du tvungen att göra det i hela trappen.

Det var ett väldigt trampande här i trappen.

  Får såna där ryck ibland..


Samma sak när det gäller min säkerhet, jag måste ha blivit överfallen i mitt förra liv.
Jag bor i slottsbron men har 2 tjutande larm och ett som sprutar färg när jag är ute och går i mörker. + att jag ser ut   som en julgran för alla reflexer, för jag tänker då inte bli överkörd!Tree

Det är inte varje dag man läser om överfall i Slottsbron kan ja säga, men jag tycker det är skitbra och jag känner mig säkrare med min larm. =P

Jag är en av dom som sitter och kollar hur jag lättast ska ta mig till nödutgången när jag är på bio.  Det kan faktiskt hända nåt. Movie Reels

 Jag vill gärna ha koll på vart jag kan ta mig ut om nåt skulle hända..
Jag åker inte hiss själv, för jag är livrädd för att bli fast i den.
Om jag fastnar i den räknar jag kallt med att den som är med tar hand om mig.Forth Rail Bridge

Jag är en av dom som kan sitta i en bilkö och fundera på "hur mycket vikt tål den här bron egentligen?" Alla vibrerande bilar som står still och skakar sönder bron..  Jag vill inte stå i bilkö på en bro, ja hatar de! Men det händer jue och det enda som händer med mig är att jag sitter och funderar..

  Jag vill helst inte sitta med ryggen mot nån dörr lr fönster, känns jäkligt otrevligt. Mest för att jag inte har koll på vad som händer bakom mig. Vill gärna se om det kommer en mördare liksom..

Jag gillar inte att sova i lägenheter högre upp än andra kanske 3:e våningen. Om det börjar brinna vill jag kunna hoppa ut utan att slå ihjäl mig.Fire
  

Jag sover nästan aldrig naken. Om jag inte har nån brevid mig då =P
  För om det börjar brinna och jag inte hinner klä på mig, får ja skutta runt med raven bar inför alla..

Vilken nörd jag är..Nerd

Jag kunde fundera ut flyktvägar, hur jag skulle göra och vart jag skulle gömma mig.
  
Jag visste precis vad jag skulle göra om det brann, om det kom en orkan <---- såna har vi många av i Slottsbron..

  
Bränder, tjuvar, mördare. Är det jag funderade mest på.

Har alltid drömt mardrömar om älgar, jag kan ännu inte fatta att det inte finns älgstängsel på alla vägar. Moose




det allra värsta kan jag inte skriva här, men ja det var ju några tankar iaf..




Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela