Jennys tankar

Listat igen

Publicerad 2007-10-04 18:00:24 i Allmänt,

Vad gör du just nu?:  Lyssnar på Slay Radio Matsering Swedish Lesson 1 (http://www.slayradio.com/mastering_swedish.php)

Vem kramade du sist: Min lillebror Fredrik

Favorit låt: Close Yet Far (CKY)

Favorit bok: Gillade verkligen The Dirt

Färg: svart, Röd & Vit

Om du hade en tatuering vart skulle den vara då?:  Jag har 6 st

Vad drack du senast?: Massa vatten

Vad åt du senast?: Lasange

Villket shampoo använder du? Det är olika, beror lite på vad ja ska göra.

Är du deprimerad? det händer

Villket språk skulle du villja kunna utantill? Jag vill lära mig Spanska och Thailändska

Älskar: Mycket

Favorit godisaffär: eeh?

Stjärntecken: Vattuman

Vart köper du dina kläder?: Det är olika

Villken färg på naglarna har du?: För tillfäller Rosa

Pinsamt: Har gjort mycket dumt i mina dar

coolt: Mina pappa e rätt cool

När jag var liten ville jag bli: Då skulle jag bli Arkeolog lr supermodell

Sminkar du dig mycket?: Ja sminkar mig när ja ska ut

Är du en badkruka?: Nope

Bråkar du och din syster mycket`: Nja lagom

Har du en studsmatta?: Ne

Känner du någon som har en studsmatta?:  ja

Finns det någon som känner dig utan och innan?:  Japp

Har du vart en fjortis en gång i tiden?: Det har väl alla..

Är du bra på att åka skidor?: Ner kommer ja alltid

När var du i en affär senast?: igår

Köpte du något?: ja

Vaddå?: Linne, brallor mm

Ska du på språkresa?: Ne

Har du en cykel? Japp, värsta röda hojjen

Hur många simmärken har du tagit?: En del

Ljuger du? : Det händer

Gråter du lätt?: Nja

Är du blyg?: ibland

Har du dem bästa kompisarna?: Klart jag har!

Har du en skatebord?: Nej 

Har du börjat gråta till en film: nja, ja brukar byta kanal lr titta i taket

Villken parfym har du på dig just nu?: Paris Hilton

Hur ser dina strumpor ut?: Ljusblå, med Musse Pigg på

Vad ska du göra nu?: Sitta kvar här och nörda 





Hearts
Pöss  








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela