Jennys tankar

Rubrik

Publicerad 2007-10-18 19:37:14 i Allmänt,

Hej hopp!

Idag var det en riktigt rörig dag på jobbet.
Allt krångla för mig imorse, kände riktigt hur blodsockret sjönk. Jag fick kämpa för att le och vara trevlig, jag är en av dom som blir otroligt sur om jag inte får mat. Ni som tänker "vikt-skämt" nu, Käft!

Det var möte på jobbet för olika grupper så alla samlades i vår lokal. Det betydde att alla vi andra som jobba idag fick sitta i vårt skräprum (ett rum där vi ställer allt som vi inte riktigt vet var det ska va).  Hett som tusan blev det på eftermiddan oxå, men vi "de coola gänget" som vi själva döpte oss till, skvallra om dittan och dattan.

Jag som vanligt fatta ingenting och kan inte förstå vart jag är när allt händer.
Jag har ingen koll på folket i Slottsbron lr Grums. Men du måste väl veta vem den och den är.
Nope jag har nada koll och detta blir ännu lustigare när Ann-Lisbeth är med och mobbas.

Har ni hört om den som, blev kidnappad... Ehhh va? säger ja.
Tydligen nån tjej i grums som blev kidnappad, sen är det nån personlig assistent som ska sitta inne nu ett ta..
Jag måste ju lala runt i min egen lilla värld, där allt är frid och fröjd. och jag är 15 kilo lättare..

Kan man dejta sitt handfat?

Prata om vikt idag på jobbet oxå med Maria F, en riktig rolig filur.
Jag har gått upp otroligt mycke i vikt denna somarn, fast jag varit extra hurtig  och käkat nyttigt.
Tränar jue nu och försöker bli av med mitt sockerberoende. Som för tillfället går till så här:
Fredrik ska vi åka och köpa kokosbullar?
Ja, säger han
Och vi brummar iväg, väl i affären får jag inte köpa nån bara titta. Detta har funkat ganska bra, men jag dagdrömmer om kokosbullar. mmmmm kokosbullar

Iaf Maria sa att de e nog muskler vet du.
Men vart fan är dom då?
Är det muskler så borde de väl synas, lr?

Skitsamma, ja kan se mina fötter än iaf..



Får man kalla nån Hora lr Madrass på skoj?




 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-10-18 22:45:44

Håller med Maria,,,klart du har fått muskler,,,, för du har absolut inte lagt på dej nåt, tvärtom,,,,,
kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela