Jennys tankar

Så dåligt detta blev då..

Publicerad 2007-10-19 19:58:17 i Allmänt,

  Tjenis!


Har ni hört Britney SpearsFamous 28 har kört över en fot, jag är ganska imponerad av att hon inte körde över fler.
Har ni sett hur många som svärmas runt hennes bil?
Jag hade nog kört över 15 fötter, en och annan kamera. Inte för att jag kör dåligt men man kan ju få panik för mindre. Kan man ens se nåt när det blixtrar så där?


Dagens fråga: Kan man köpa hundkoppel i Hollywood?   Walking The Dog Female 


Varför tar man med sig hunden på en shoppingtur, röda mattan,  m m? Jag skulle aldrig utsätta min katt för nåt sånt.


Idag åkte Håkan a.k.a herr Gnäll till en stuga ute i skogen nånstans. Han skulle dit och fiska med Martin.
Herr Gnäll får han hete nu ett tag, för i förrgår var jag fan gråtfärdig om jag behövde lyssna på samma grej som vi pratat om i 2 veckor.
Jag var trött och grinig och orka verkligen inte prata om de. Iofs sa jag till han att ja orkar inte du får ringa nån annan, det går inte vi har pratat om det här 5 gånger idag. Inte så att det är några jätteproblem, då hade han naturligtvis fått gnällt. 
 Låter jag som en väldigt dålig kompis nu?



Jag har upptäckt nåt tråkigt. En god vän till mig är inte lika snäll och trevlig längre. Vännen verkar så bitter och elak, säger helskumma grejer. Är det jag som förändrast lr kompisen?
Vill bara säge, men tyst med dig ibland.




  Dagens upptäckt:  Det finns två stycken olika Balansbröd. Det är svårt att handla åt andra


Jag och Cissi prata barn på färden in till Karlstad, hon tyckte mina tankar var riktigt vettiga. Man kan inte lita på   gubbar jämt liksom.  Pool Boy 



Ne ska lägga mig och sova nu..Sleepy



Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela