Jennys tankar

Trött och gnällig

Publicerad 2007-10-19 19:32:19 i Allmänt,

Hejsan hej!

Är astrött idag, ska snart gå och lägga mig. Känner mig febrig och dålig  Sicky .
Hinner inte riktigt med känner jag. Man måste jobba, måste ha tid för att träffa sina kompisar, måste "plugga", måste tänka på nästa steg, det är alltid nånting.

Har egentligen inte tid att jobba eller träffa mina vänner i helgen, men vad gör man liksom. Kris på jobbet och mina   kompisar har jag inte träffat sen ja vet inte när.
Nästa helg är fullbokad, tänkte jag skulle försöka orka med nån liten fest, men vi får se.
Helgen efter de är jag helt upptagen!

Har varit ganska stressigt på jobbet idag, ville bara få allt klart och åka hem och vila.






Hearts
Pöss







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela