Jennys tankar

Emmas, Kräftkalas, Kräftkalas, nu är det kräftkalas!

Publicerad 2007-09-27 21:12:50 i Allmänt,


 Cancer             Cancer                     Cancer                 
image331
Emma



Lr hur är det allas vår Eddie sjunger.
Nu backar vi bandet lite, var så längesen jag skrev, om man nu inte låssas om inlägget ör några minuter sen =P


Japp jag har varit på kräftkalas och kul som satan var det, även om kräfter inte e min grej.
Har iaf smakat nu, så blaha blaha (lr något annat mer moget) på er alla som säger att man måste smaka först!
Räcker att ta en titt på dom, så visste jag att det inte var nåt för mig!

Min mitten kusin, av Nilson klanen ringde och sa kräftskiva hos Emma, ska du med?
Jajjemän, de ska ja!

                      image371

Sminkade mig och gjorde mig iordning, som vi tjejer alltid måste göra (iaf enligt min mor som pudrar näsan för att springa på konsum).
Jag är mer typen sminka mig för att gå på konsum, finns det fina pojkar där?
Nope så inge sminkl blir de.

Min bror gick med morgonrock på Statoil, han och några killkompisar har även gått till Ica Orrby i kallingar för att handla öl! De är mer min stil!

Iaf hos Emma var det uppdukat med långbord, fler och fler trillade in och snart var alla platser upptagna.
Min bordskvinna för kvällen var Therese, en mycket trevlig tjej, Jävlar va jag skratta!

Jag hade med Sallad och ciabata(stavas de så?)

Kulla skulle lära mig att äta kräfter:
du gör så här, så nu äter du upp det här..
- men vad är det där bruna, är det bajs?
- det är bara lite galla, ät nu!
-Nej du, ta bort det bruna
-suck, så, ät nu!

Tog ett litet bett, ja de smaka eehh som fiskbilen luktar.
-Så nu tar du benet och suger.
-slurp, blä, uuuhhhh, fuckelifuck ja höll på att spy.. Om räkan smaka fiskbil, så smaka benet 13 fiskbilar!
Ja fi fan, inte nog med att kräfterna stirrar på en, ät inte upp mig, rädda mig!

Vi såg ungefär ut som ett gäng uttrar lr bävrar..
Vilket djur är det som ligger på rygg i vattnet och käkar?


Sen när det var färdifestat hos Emma, drog vi till Harrys.
Trevligt ställe, inga höga trösklar alls =P Min fot är hel!

Sköna kommentarer från kvällen:

Men det här är ju inte min jacka..

- va dricker du?
-Ramlösa
-Men varför de?
- Ja, de e ju festligare än kranvatten!

-Nemen titta (vi tittar på flaskan) inte visste jag att jag var så törstig.



När jag skulle gå från Harrys, "tjaffsa" jag med en i garderoben om min kusins tröja.
Jag skulle hämta ut min jacka och jessica hade hängt sin tröja på samma galje.
-men jag vill bara ha jackan, häng tillbaka tröjan
- nej, ja vill inte ha den
- men kan inte tröjan få hänga kvar?
-nej, varför de.
-det är min kusins och hon ska va kvar.. men då betalar ja väl för att hänga in den igen då..
-nej..
- men jo
- okej då
- va vill du ha för detta nu då?
- ne det är lungt

Killar, suck!

Iaf, nattbussen hem tar typ 2 timmar lr mer, har aldrig nånsin orkat hålla mig vaken på den.
Ursäkta mig men, sätt mig på en buss och jag sover som en stock!
Det är nästan farligt att åka till stan för mig, huxflux så är man i Grums igen!
Iaf, bad killarna bakom mig att väcka mig, de skulle av i vålberg.
De väckte mig iaf i vålberg, men hallå, det är ju en hel evighet kvar till slottsbron!
Somna som en stock så fort jag sa hejdå till dom!

Vakna iaf av att busschaffis sa att det var sista busshållsplatsen, ja bor där så helt okej för mig!
Men när jag skulle gå av satt det en väldans full( lr trött om man nu ska va snäll) kille på sätet bakom mig, så busschaffisen gick bak och fråga
- vart bor du?
-bläääööövägen!
- va?
- va sa han, säger busschaffisen och tittar på mig..
- eeehhh vart bor du? försökte jag
- fåppeavägen!
-jaja, det är säkert vålberg sa jag till chaffisen.. Det är ingen jag känner igen och det brukar va vålberg =P
 Har ingen aning om vad som hände med killen, men jag slapp dra med han hem och tvinga i han kaffe iaf...


Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party Party


       

 Therese, den lata hade färdig sallad med! Lr var hon den smarta utav oss??

                                            Thereses fina strumpor!

         Min bordsdam.

             

 




Hearts
Pöss




Kommentarer

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2007-09-27 22:52:15

Kom hem idag och satte Vendela framför tvn. Kastade mig sedan över datorn för att läsa din blogg. Skitkul!!!! ett måste att läsa i fortsättningen. Kram

Postat av: Bordsdamen

Publicerad 2007-10-17 04:58:13

Nu äntligen har jag hittat din blogg och kunnat läsa om kräftskivans alla händelser. (Som om jag inte var med och inte hade en aning om vad vi gjorde) Får väl erkänna att jag tjuvade några kort, mina försvann när datorn pajade.
Unerhållande, mkt underhållande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela