Jennys tankar

Lista..

Publicerad 2007-09-01 21:54:33 i Allmänt,

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nja, träffas vi ute så hejjar vi och pratar lite


2.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja?


3.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Kommer inte ihåg vad det hette, men det smaka räv


4.
Vad åt du senast?
Kycklingsallad


5.
Har du fått någon komplimang idag?
Anders sa att jag var söt =P
.

6. Har du varit med i en rättegång?
Gills det om man bara suttit och tittat på?, kom igen nu!


7
. Är du polare med grannarna?
Japp, den till höger och den rakt över gatan


8.
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska & Svengelska


9.
Vilka länder har du bott i?
Sverige


10.
Senaste piercingen?
Läppen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår


12.
Gay?
Ne


13.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Det har hänt


14.
Har du äggat någon?
Nja


15.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nope


17.
Har du varit på stranden?
Ja, fast inte idag då.


18.
Har du haft en stalker?
Inte vad jag vet..


19.
Minns du dina/din musiklärares namn?
Japp, hualigen


20.
Hur bra är din syn?
Behöver inte ha glasögon iaf


21.
Har du varit på ett party?
Japp


22.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Små ofarliga: japp. Stora hungriga människoätare: Nej


23.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Lycka till


24.
Har du varit utomlands?
Japp


25.
Har du sett din bästa vän naken?
Ja, det har hänt


26.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Annicas!


27.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nej.


28.
Var är dina syskon just nu?
Hemma tror ja


29.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag var med barn, står lite längre ner i bloggen


30.
Vem ringde dig senast?
Håkan

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Typ halv 8


32.
Vad ska du göra i helgen?
Ingen aning

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"I reply... Fuck You =P" Magnus är för söt!

34. När var du riktigt sjuk senast?
I Januari


35.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Varför ska jag ta på dom?


36.
Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka


37.
Har du färglinser?
Nope


38.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en stock.


39.
Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar


40.
Vad ska du göra efter det här?
Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela