Jennys tankar

Lördasklubben

Publicerad 2007-09-01 21:11:05 i Allmänt,

Hej hopp!

Idag har det varit en riktigt latisdag!
Har gått i mysbyxor och ett linne helaa dan nästan.
Fast ska jag vara helt ärlig så var det inte bara ett linne, de var linna, en kofta och en stickad tröja.
Fy fasiken vad kallt det har varit!

Har iaf änteligen tapetserat klart hallen, på månda den 10:e ska jag och hämta syrrans tapeter.
Hon drar ju till Spanien, så jag har mer lr mindre fria händer vad det gäller inredning. typ iaf.

Håkan ville att jag skulle hänga med till Landvetter, men det bidde inte så. Jag fega ur!
Shoppade tre par skor oxå, fast jag är fortfarande superkär i dom på scorett!
Måste åka in på måndag tror ja.

Nästan läst ut en bok och ska lägga mig och snarka nu, håller på att trilla ihop här..


Just de, jag är haj på rim hahaha
Får ta och lägga upp dom här någon dag.


Big wheel är ju superbra, gillar Tori Amos!




  
 

Humor!





Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela