Jennys tankar

Monster

Publicerad 2007-09-15 10:58:22 i Allmänt,

Måste berätta om hur löjlig jag är ibland..
I torsdas så kördejag Fredrik till mamma, så jag följde med in och tänkte att jag kunde stanna en stund.

By the way helt omöjligt att få ljud på svt! Va fel det blir utan ljud liksom..

jaja
iaf när jag skulle åka hem så satt det en värsting spindel på min bildörr, dörren jag skulle öppna..
Så jag gick in och hämta brorsan, japp nu var vi två fån som stod och glodde på detta monster.
va ska ja göra?
Ser du nån pinne?

ja hitta en liten pinne och skulle dutta ner den, men vi såg inte vart den tog vägen.
Fredrik sa att den blev hägnas i nån spindeltråd.
Vart fan är den?

Så vi in och leta ficklampor,  ut igen och ställde oss och lös på backen och på bilen.
Ingen spindel så långt ögat nådde.

Så efter många om och men, så beslöt jag mig för att gå in på högersidan.
Men först var jag tvungen att lysa extra noga på vänstersidan.
Denna jätten kanske hade hittat nån springa och krupit in.

Såg ingen spindel vid ratten, så jag tvinga frdrik att ta en pinne och peta längst listen.. Var ju tvungen att se att han inte kunde peta in pinnen, då hade ju spindeln kunnat krypa in..
  
Körde hem och klättra ut på högersidan.
Vet ni vad jag gjorde samma visa på fredan, först ut och titta riktigt nog på bilen.


Ingen spindel här, ingen spindel där...



Har föresten 2 spindlar som bor vid garaget. Dom har suttit där hela sommarn, dom hör till familjen liksom.
Jag är så mjäkig så jag vill att de ska bo där, så nu är jag lite nervös för hur hösten och vintern ska gå..

Kan man ta in spindlar?



Hearts
pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela