Jennys tankar

På vift i staden

Publicerad 2007-09-30 10:21:33 i Allmänt,

Hej hopp!

japp så igår var jag ute, vi skulle på koriander.

Jag har velat gå dit skitlänge men det har inte blivit av, jag såg iaf fram i mot detta.

Men att gå ut med Håkan är ett äventyr.
Förra gången tog jag en taxi hem vid 11.
Denna gången tog jag bussen iaf. Man måste ju vara lite ekonomisk =P

Så vi var på förfest hos nån kompis till Håkan, Holmberg hette han så hade han nåt förnamn men de har jag glömt.
Trevligt trevligt! satt där och glodde på folket, några diskutera hästar jag är ingen hästmänniska, visst de skulle väl va kul med en häst men...

Träffade en väldigt söt och trevlig tjej som heter Lisa, vi satt och pratade om dittan och dattan.
Fast det kändes lite stelt i början, e ganska jobbigt att komma till ett ställe där man bara känner en och alla andra känner alla. Men som tur är har Håkan väldigt trevlig vänner som sitter och pratar med blyga mig.
Han har inte bara trevliga vänner, dom ser bra ut oxå så nu blir det att skvallra med pinglorna på jobbet =P

Tydligen så dricker jag kärringdricka enligt vissa herrar, ursäkta mig tjejdricka heter det väl?

Det är lite annorlunda från de förfester jag brukar vara på, ni vet i grums så håller man på traditioner och vi är grova i mun och sådär.
Har aldrig hört nån diskutera hästar,  blommor och buskar på en förfest i Grums. Så i staden är det mera "klass" =P

Iaf när det var dax att gå så hade jag bara druckit två cider, jag kom ju sent eftersom jag jobbade kvällen.
Så jag sa till Håkan att vi kan väl sätta oss nånstans så jag får dricka upp min sista cider..
Så vi gick till kyrkan, av alla ställen, det roliga med kyrkan är att alla ungdomar och de vuxnare ungdomarna använder kyrkans buskar som toalett.
Alla springer till de där buskarna för att kissa, när jag var där så träffa jag Lisa hon satt lite längre in i buskvimmlet. =P
Trevligt trevligt!

Iaf så vi stod där en stund, sen fick Håkan ryck och sa vi ar en taxi till Sofia, jaja. Då gör vi väl det då, till Sofia var det 500 meter. Men man är ju lite dryg oxå, så det tog ett tag innan vi fick en taxi...
500 meter det var ju pinsamt att kliva ur taxin, men jag visste jue inte vart Sofia bodde så ni kan inte skylla latheten på mig.

Iaf väl hos sofia, ja då hade dom gått..
det hela sluta iaf med att vi satt på mac donalds och väntade på min buss.
Jävligt rolig kväll! Nästa gång stannar jag hemma..

Men jag sov gött på bussen iaf, tur att Tomas väckte mig =P


 Det här känns jue pinsamt, men vi satt och drack öl hur macdonalds muggar, det går utför för en..

     
 Nu ni, när vi stod vid kyrkan och prata.. Så säger jag "men titta där kommer jue du!" till Håkan.
Det gick en kille som hade precis samma kläder som Håkan och samma kroppsbyggnad hahaha Humor !
jaja ja vet kass humor, men är man lättroad skrattar man mer!





 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela