Jennys tankar

PS

Publicerad 2007-09-29 15:39:26 i Allmänt,

Satt och tänkte på det här med att bestämma över sin egen kropp..

kan man:
Du åker till läkaran och dom säger ja din arm är av på 2 ställen, vi måste gipsa.
Kan jag då säga: Nepp, det blir det ingenting med!
skickar dom hem mig då, lr tvingar dom på mig gipset?
Inte för att jag vet nån som skulle säga nej tack i de läget.


Imorse vakna jag av att en killkompis ringde, han satt på toa och gjorde nummer 2.
Ursäkta mig, men man ringer inte folk när man nummer tvåar!
Möjligtvis 112 om det nu skulle hända nåt allvarligt då.
Sitter man med brallorna nere så pratar man inte i telefon, okej jag har gjort det en gång men det var vinets fel och jag nummer etta då...<-- bäst att tillägga de..=P


Jag svara i vanliga fall inte folk som skriker på mig när jag är inne på toa.
Det känns fel att prata med nån när man är där liksom.
  


Finns det maxvikt för skor eller kan vilken tjockis som helst köpa stilettklackar?

och min eviga fråga..
Hur gör man havrefras, hur får dom till kudden?


Varför får man ha fiskar som husdjur men inte en räv?
Varför får man ha en orm som husdjur men inte en älg?
Varför får man ha strutsar och papegojor men inte en kråka?
lr får man de?





Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela