Jennys tankar

Toabesök..

Publicerad 2007-09-13 13:59:51 i Allmänt,

Igår prata jag med en kompis, vet fortfarande inte om han var allvarlig eller ej.
Han måste ju skämta mig aprillo.

Iaf han sa att om han går på toaletten och gör nr 1, så tvättar han inte händerna efteråt om han är hemma.
Det är ju ändå bara hans baciller, uuuuhhhh!Hand

Jag tog för givet att alla tvättade händerna efter varje toa  besök. Toilet Reading 
Ja sa till honom att det kan möjligtvis vara okej att skippa att tvätta händerna, om du ska hoppa in i duschen direkt.
Men även då är det ganska snuskigt!

En annan "kompis" tyckte att han bara behövde tvätt en hand, för han använde ju bara en.
Det funkar inte så!

Är Killar så här?

Ska fråga lite mer killar så får vi se.
Fast tänk om alla killar tycker så, bara att det är just dom här 2 som vågar stå för de.



Hearts
Pöss  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela