Jennys tankar

Crap Crap Crap!!

Publicerad 2008-04-04 20:38:29 i Allmänt,

                                            Grandpa          


Nu har väl det mesta av chocken lagt sig, och allt är bara skit.
Hur många fel kan man begå på ett och samma dygn???

Känns bra att jag fick vara hos farfar hela dan igår.

När fan ska allt vända?
Känns som att allt med Christer har lagt sig lite och jag har börjat ny kurs och tänkt gud va gött nu ska ja koncentrera mig på att plugga.
Å nu är det bara att börja om igen, skulle vilja skippa den här terminen nu och börja till hösten igen.
Orkar fan inte!
Samtidigt så måste jag gå till skolan på månda för att jag har missat 2 dar och det blir bara mer och mer hela tiden.

Hur mycket skit ska man få på ett och samma år?
Cancer, Christer, Farfar, Mamma skada ryggen, vi kanske måste sälja huset. Det räcker nu!

Igår när vi åkte in med farfar så sa vi att värre kan det inte bli nu, vi har prickat av allt på listan redan. Ska fan aldrig mer säga så, det kan ta mig fan ALLTID bli värre!!


Inga ska behöva dö på detta sätt!!!

Men han är hos farmor nu, så farfar har det bra. Knall och fall med en twist!
Han slapp alla hem och att behöva ta hjälp av folk med tvätt osv..
Känns så overkligt, för 3 dar sen var han ute och körde bil och träffa folk och nu finns han inte mer..


Sov gott lilla farfar, vi ses i Nangijala. 




 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Postat av: Ananasa

Publicerad 2008-04-05 13:41:16

Tänker på dig gumman! *många kramar*

Postat av: annica

Publicerad 2008-04-05 23:47:30

tänker på dig! STOR kram!

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2008-04-06 23:13:31

Tänker också på dig och din familj!Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2008-04-08 12:34:14

Jag tänker också på dig....
Kramar om!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela