Jennys tankar

Farfar

Publicerad 2008-04-04 07:20:40 i Allmänt,


image664

Hejsan hoppsan!

Så igår åkte jag till skolan som vanligt, var min kördag, så jag hade bilen.
Hann precis in så ringde pappa och fråga om jag kunde köra farfar till akuten, för pappa var nånstans och jobba så det skulle gå fortare för mig.

Så hem fort som satan hämta jossa på jobbet och vidare till farfar..

Lilla farfar hade svårt och andas, så vi trodde lungan hade kolappsat igen..
Men alla prover visade bra och lungröntgen oxå, så det berode nog på förstoppningen.

Han har ju varit förstoppad i 4-5 dar, så magen var jättestor och den växte under dagen som vi var där.

Har ju varit ner och hjälpt han i 2 dar med magen, massa olika dundermediciner som läkarna skrev ut, men inget har hjälpt.

Iaf så vi sa till om magen flera gånger och på kvällen ringde de äntligen efter jourläkarn som kom, den ringde på jourkirurgen. Kirugen skicka iaf vägen på röntgen som visade att det var stopp för han..

Så att han andades dåligt var för att de tryckte ihop lungorna =(..

Iaf att det var stopp var det sista vi hörde innan pappa gick hem och imorse ringer dom och säger att han gått bort!

Hur fan jävla värdelöst komma in för en jävla förstoppning och inte komma hem igen =(!

Va fan!!

Min lilla söta farfar!


Känns så jäkla overkligt nu, hade jag vetat att det var sista gången jag skulle se han igår, hade jag velat sagt så mycket till han.

Skit oxå!



Kram  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela