Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2008-04-11 23:49:53 i Allmänt,

Tjo!
så förra helgen var vi och hämtade grejerna i stugan, tänk att det var sista gången man var där.
Förra sommarn hade jag tänkt vara i stugan mycket men jag jobbade ju som en tok + att det regna jämt.

Alla båtturer vi tagit, kommer ihåg när vi var ut och fiska.
Eller festen vi hade med kilsfolket, Christer bjöd på dricka och vi grilla, Va roligt vi hade den kvällen!
Christer släpa med Martin ner till bryggan för han skulle visa nåt, detta hade ju varit en smart ide om inte martin hoppat på kryckor och det är en slänt man ska ta sig nedför. haha

Och kubbspelet, christer tjonga iväg pinnen åt fel håll =), ja jäklar vilken kväll!




Tror jag var i stugan på midsommar sist, passa på att åka dit och käka med mamma och Christer..

Fast det kanske är bra att allt jävelskap händer på en och samma gång?

Känner att jag inte alls tagit till mig att farfar gått bort, det känns som min hjärna förträngt de.

Går och väntar på att nån ska ringa och säga att den har gått bort, för alla dör jue.
Går och nojjar över "tänk om det var sista gången jag såg han/hon nu".

Mamma, syrran och jag har lova varandra att aldrig lämna varandra på sjukhus, stanna kvar och se till att vi får hjälp.
Syrran sa att hon vet inte om hon vill plugga till sjuksköterska längre, känns som om man tappat tron på sjukvården.
Känner oxå att jag vet faktiskt inte om jag vill bli detta längre, ska det verkligen gå till så här, det är ju hur värdelöst som helst i så fall.




Mäklarn har värderat huset nu, man ska fan skriva papper på allt, ens vilja spelar ingen roll så länge det inte står på papper =(.





 Hugs And Kisses





 








Kommentarer

Postat av: ciss

Publicerad 2008-04-12 00:02:57

Snygg signatur!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-12 00:18:07

KUBB!! fyy va längesen ja spelade det...helt sanslöst ^^

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-04-12 21:53:55

Tänker på dig!! Hoppas du vet det. Vill inte vara tjatig. Du vet var jag finns!! Stor kram till dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela