Jennys tankar

Saker..

Publicerad 2008-08-18 21:03:18 i Allmänt,

Hinner ju inte blogga typ nåt denna vecka, hela veckan går åt till plugg..
så en får väl skriva några rader så ni får nåt nytt att läsa iaf..

Saker som ni kanske inte visste om mig..

1. Jag blir skogstokig på folk som äter pepparkaksdeg, lr ja om ni bakar med mig och käkar deg iaf. Sitter ni hemma och mumsar deg skiter jag fullständigt i de..
Men när man bakar ska man baka med all deg, annars blir det jue fel, för bövelen!

2. Kan få utbrott på folk som säger till andra, men låt henne inte göra så..
Säg det till mig då istället, fast jag skulle inte bry mig ett smack. Har jag bestämt mig så har ja.
Vill jag springa naken på ica orrbys tak gör jag det till polisen kommer och säger till mig.
Som att det är nån som tillåter mig att färga håret rosa, bada i fontänen. Hallå det bestämmer jag väl själv!!

3. Jag ska läsa 4 poäng Indian, hahaha Håkan går ju Cowboy kurs nu..

4. Gillar faktiskt dagen efter en rejäl fylla, för man är så avslappnad och pigg. Är det nångång jag städar huset på så är det en sån dag. Tänker på jobbet och ser fram emot när jag blir gammal och grå och får sitta i min rullstol och pimpla vin.. det var bättre på den gamla goda tiden, på min tid gjorde man minsann inte sådär och detta ska helst sluddras fram till nån sommarjobbare...haha

5. Säger hellre det folk vill höra än att säga vad jag tycker. Lr ja missförstå mig rätt.. Titta mina nya gardiner, gu va de passar här.. Då tänker ju inte ja säga att dennes gardiner ser ut som en trasa med kattbajs..
Då är man ju huxflux oartig, fan svårt det där. Man uppfostras till att vara trevliga och snälla och man ska inte ljuga. Men om jag säger sanningen ses man som oartig.

6. Kan stri med mina killkompisar i timmar och vi skrattar alltid åt våra barnsliga påhitt. Vi har fruktansvärt barnslig humor.
Kan du skita, flaxa med armarna och "springa" samtidigt? haha
Du sitter alltså på toan och springer med benen, inte så att vi tog en tur i skogen och prova.
Ett tag mätte vi saker Hur lång tunga har du? oh shit kolla stortån, lång asså..

7. Gillar att vara ute och gå, för då finns jag i min egna lilla värld, märker inte ett smack av vad som händer omkring mig. Blir helt uppsluckad i mina egna tankar. Skulle det komma 14 ninjagubbar ridande på elefanter skulle jag nog inte märka det, skulle nog mest undra över va fan är det som skuggar mig.

8. Utgår alltid ifrån att folk inte känner mig, därför häslar jag aldrig om nån skriker "hej Jenny". Jag till och med krocka med Filippa på obs utan att se att det var hon, först när hon tog tag i mig och sa nåt tittade jag på henne.
Som sagt min egna lilla värld.

9. Tycker inte om att nummer 1:a och 2:a samtidigt, ne sånt gör man på olika besök. 

10. Kan fundera på jävligt mycket onödigt som temperaturen på brödrosten. Typ när man rostar på 1:an och sen ändrar till 3:an blir brödrosten varmare lr är brödet nere en längre tid?

11. Tävlar alltid med mina killkompisar om vem som vinner poäng i mobbnning. Sen jag träffa Tony har jag vunnit fler gånger..


13. Gillar faktiskt att ta blodprov, för det ser jäkligt intressant ut och sen just känslan.
Fan jag har en nål i mig..

14. Kan tvinga/lura mig själv till det mesta bara för att jag är så envis.
Det här smakar inte rav, det här smakar inte rav..
Det gör inte ont, det gör inte ont..

15. ifråga sätter gärna hur mycket som helst bara för att få vara stönig + nyfiken ibland.
+ att när folk säger saker som jag tycker låter dumt, vill ja gärna veta hru de vet att det är så.

16. har världens sämta humor, kan finna nåt roligt i det mesta.



äh fuck it

Kommentarer

Postat av: tottan

Publicerad 2008-08-18 22:16:35

Kram kram kram kram kram

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-08-23 22:16:36

Hej!

Jag har hittat hit tack vare Malin. :)

Nu har jag fått skratta ordentligt, takc. så roligt att läsa här,ska genast fortsätta me det. :)

Hoppas du har en bra kväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela