Jennys tankar

Första Natten hos Hetingen

Publicerad 2008-08-31 10:56:41 i Allmänt,

Hej hopp!

Så inatt sov jag för första gången hos hetingen i hans lägenhet, var första natten för honom där oxå.

Han har fått det sååå fint!!
Det var så mysigt, satt där och titta på tv och drack vin.
Han är så fin, blir bara mer och mer kär för varje dag.
Brukar ha ganska svårt för att bli kär, så trodde det skulle ta längre tid att tycka om nån så mycket.


Han är så fin och snäll, och vet ni va han är min =).
Han får mig att trivas här..

  
Sitter och klurar på nån inflyttningpresent till han, vill inte ge han nån ikea grej.
Utan nåt speciellt från mig liksom, nåt som inte varenda en har.
Svårt att komma på... 
Nån som har nåt tips?

Iaf så igår var jag astrött, gick och la mig före Tony. Han sover typ aldrig, ville inte gå upp när klockan ringde imorse.
Tony skulle till jobbet, så ja lova att köra han.
Det var bara att knalla upp de..




Så nu sitter man här och gör ingenting






Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-08-31 19:48:03

Nu är jag säker på att jag såg hetingen på iea igår, försökte få ögonkontakt, men det gick inte...så antingen är han blyg, eller så är han blind!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela