Jennys tankar

I could be your girlfriend...

Publicerad 2008-08-16 13:40:29 i Allmänt,

Hej hopp!

Så i torsdags den 14:e blev vi äntligen ett par på riktigt, japp ja e inte singel längre.
Töligt för den uppsjö av killar som stod på kö här utanför dörren, har ju tackat nej till flera friare.. =P

Så nu e hetingen bara min, se men inte röra för alla andra tjejer =P

Torsdan blev väl inte riktigt som vi tänkt oss, allt drog ut på tiden så först vi 5 träffades vi.
Jag grinig som bara den för att jag inte hunnit äta nåt, så första timmen skällde jag och muttra.

Om du inte slutar sura så får du inge ikväll =P   Sex 

Så man fick väl försöka le lite..
Men ja var så jävla lessen, fast det blev mycket bättre när Tony berätta om pinnen. hahahaha

Iaf så laga vi mat ihop, kycklingrätten och ris med massa sallad. Hör och häpna han tyckte om de, Hetingen är verkligen skitnoga med mat =P.

  


Just de syrran kom ju till Slottsbron för att duscha, så hon stanna på lite mat.
Sen var det dax för film, jag satt och gäspa sov typ inget natten innan.
Trött trött som bara den. Sleep On It

Sen ringde brorsan och ville bli hämtad vid bussen, fanns ingen annan som kunde.
Lämna Tony vid Tv'n och brumma till Gruvön..
Så ringde Magnus och var lite nere, så då fick jag prata med han.. Tony Satt i soffan och sucka, men kompisar som är nere måste man faktiskt prata med.
  
Så Magnus muffen fick klaga ur sig en stund..

Men sen så satt vi i soffan och myste en stund, tills ja nästan somna och var tvungen att lägga mig..

  Är så kär, så kär.. Circle Of Hearts 
Varje gång han ser på mig och ler blir jag helt varm i kroppen.
Han har världens vackraste ögon som man bara smälter för..
De e min heting de
Han är helt perfekt på alla sätt och vis, lite morrontrött och grinig är han iofs men vem är inte de..
Allt känns så bra när han håller om mig, finns inga problem i världen då..


Då var man inte singel längre då =)..Couple





Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela