Jennys tankar

Nattprat

Publicerad 2008-08-12 00:26:20 i Allmänt,

Hej hopp!

Så nu sitter jag hos Tony, skulle sova hos han inatt =).
Bara den lilla detaljen att han fick jobba natt, så nu sitter jag ensam med katterna hemma hos hans mamma.
Har iaf fått äran att hämta han halv 6 till möran =P.
Inte alla som får de.

Nu kanske ni tycker att ja skämmer bort han lite väl mycket, men vi har bara en nyckel sörrni =P.

Annars händer det inte så mycket nu ikväll, har smsát lite med Maria ska väl ringa Magnus och höra vad han gör snart.
Försöker ju få med han till Segmon till helgen, festivalen vet ni =).
Tänkte att mitt killgäng från kil måste ju bara få uppleva lite av världen och komma på festival i segmon.
De är inte så sugna på de, men men..


Måste ju säga Grattis till Mathias som fyllde år igår oxå.
Grattis Grattis, så gammal han börjar bli nu, hund, barn och allt som hör till.
Hipp Hipp Hurra iaf =P!!



Det är fasiken många kändisar som dött nu, unga är det oxå  lr ja runt 50 års åldern men ändå...
Sorgligt!


Ne ska försöka snarka lite innan det är dax att gå upp igen.


Pöss och Kram

Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-08-12 17:28:39

Ni får väl skämma bort VARANDRA! Tror jag såg en skymt av hetingen på affären i går, men han såg inte mig! Kramiz M

Postat av: Tony

Publicerad 2008-08-13 02:28:38

jojo det gjorde jag men trodde inte du såg mig så ville inte hälsa :D

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-08-13 13:55:49

haha...okej, lovar att ta i hand nästa gång! Undrar om du "lånar" ut Jenny till en tjejkväll den 5:e?

Postat av: Tony

Publicerad 2008-08-14 00:53:48

Kan ja väl göra då :P

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2008-08-15 23:35:52

Har ingen blogg som jag kan tacka dig på. Jag får göra det här . Visade nog inte vad glad jag blev. Men TACK, ni är sötast!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-08-22 19:02:17

Jag har nominerat dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela