Jennys tankar

Plugg

Publicerad 2008-08-23 14:07:36 i Allmänt,

Hej hopp!

Igår så hade jag Pato-tentan, de gick inge bra alls för nån av oss tror ja.
Alla kom ur tenta salen och skaka i huvvet, så jäkla svårt!!

Var bara 4 poäng ifrån sist, denna gången fatta jag knappt frågorna *suck*.

Snälla Tony Hjälpte mig plugga 2 kvällar i rad, satt och förhörde mig, de e min heting de =).

På dagarna var ja i stan och plugga med Nina och Johanna, massa plugg, massa skavller, massa prat om allt och lite till.
Var så kul att träffa dessa tjejer igen..

På måndag så börjar man T2, så då är det nya tag som gäller..
Hälsopsyklogi är första kursen på schemat, heldagar som gäller nu.
Ska fan fixa den här terminen utan tårar och omtentor.
  
Nu kör vi hårt tjejer =P.

Har redan laddat upp med block pennor överstrykningspennor.. Det enda som är kvar att införskaffa är böckerna till kursen, fast de får bli en senare fråga.

Ska höra om man verkligen behöver alla 4 böckerna till kursen..

Har fått låna en mobil av Tony oxå, kan inte med den för 5 öre.
Så jag ska ha mobilkurs med Tony nåndag..

Nu när vardagen kickar in så får vi se hur mycket tid vi får för varandra, vet inte riktigt hur man ska få tiden att räcka till.
Men de fixar vi!

Ska plugga lite nu igen




Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela