Jennys tankar

Sista dagen på jobbet

Publicerad 2008-08-11 05:43:27 i Allmänt,

Hej hopp!

så igår gjorde jag min "sista" dag på jobbet, kommer sakna dom som bara den.
Old Man
Hade riktigt roligt på jobbet, gick med filippa och mobba henne hela dagen =P.
Jo, nu låsre DU upp med telefonen!

Hon är för rolig!
Haft så roligt denna sommarn, jobbet har varit hur kul som helst.
Centrumtjejerna är nog världens bästa personal, man har alltid så kul med dom =).

- Har du sovit gott?
- Nej
- ehh har du sovit...Äckligt?

Man kan ju inte va smart jämt, ja kände att de låt fel men kunde inte komma på va man sa istället för äckligt..

Det är nog dax att hitta på nåt med de "roliga" igen =P.

Hade en helt perfekt söndag, först massa skoj på jobbet.. Sen pusskalas med min heting, snart ska vi bli ett par på riktigt oxå =P.
Japp vi dejtar ju bara än, iaf fram till på torsda då vi äntligen blir ett par  =).

Det är nästan lite nördvarning på oss..

Så igår kväll drack vi vin och kolla på kung fu panda, en mycket bra film =).
Och nu sitter jag här 5 på morron =/, har sovit skitkasst i flera nätter nu =(.

+ att ja vakna inatt när de tjaffsades..


Hugs And Kisses





Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-08-11 13:32:48

Nyfiken i en strut.... vad händer på torsdag måhända....hmmm,,,,, NYFIKEN!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-08-11 19:00:34

Ska ni gifta er? :-D

När ska vi träffas då?? KRAM

Postat av: Mother

Publicerad 2008-08-12 23:07:23

Ja,vad menar du med det???? Något man bör känna till..... Torsdag är den 14:e... Vi ses o hörs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela