Jennys tankar

Söndag

Publicerad 2008-08-24 16:12:59 i Allmänt,

Så idag skulle jag och Håkan egentligen till kyrkan, men de e ju gött att sova oxå.

Har iofs vaknat 4 flera dar i rad nu, fan att en aldrig ska få sova.
Min misse Sara har fört ett jäkla väsen hela morron, men snälla sluta mjaua.

Gick upp 4 och tog´na under armen och hiva in henne till pappa.
Sitt, ligg, stanna, gör va du vill bara du är tyst!

Hon kan verkligen driva en till vansinne + att jag är lika envis.
Hon vill ut och jag tycker va fasiken ska hon ut 4 på morron och göra, de blir det inge med.

Låg vaken typ till 6 och kolla på Time Out, för det blir så mycket roligare att va vaken 4 på morron om man får skratta.
Lura iväg pappa till affären vid halv 11, japp vi fick sitta som fån i en halvtimme, de öppna visst 11.
Haha tvinga pappa till att leka hänga gubbe i bilen, pappa var lika munter som vanligt.
Suck, fan, ja de som vanligt värför skulle det vara öppet bara för att vi är här, suck , suck ,suck..

Efter att ha handlat massa saker till X, så begav vi oss hemåt.
Sen for vi till Ingrid, pappas brutta, skulle klippa topparna på henne.
Åkte innan håret torka, så ja hoppas det blev bra.
Klippte ju Tony för nån dag sen oxå, törs erkänna de nu när andra tycker att det blev bra.
Hade blånekat annars!

Hälsa och gosa med Ingrids hundar, hon hade liksvamp på gården så tvi valingen vad de lukta.

  
Berra kan konsten av att njuta i solen.

Själv sitter man ju inne och knapprar på en dator, en e att bra dum ibland!

Ne nu ska ja dra iväg på bio,

tjingeling mina små pinglor!






Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela