Jennys tankar

Själar säger aldrig farväl

Publicerad 2008-08-23 13:37:25 i Allmänt,

  


Fick ett jättefint halsband av  Snälla Malin, när vi var där och hälsade på sist.
Har bara varit dryg med bloggen =(.

På halsbandet står det Själar säger aldrig farväl.  Angel 2

Så vackert på nåt sätt, vet att de finns där på andra sidan och väntar på oss.
Malin berättade att det livet vi lever nu är jättekort, typ en kvart. Det är sen det verkliga livet börjar, detta är bara förstadiet liksom.
Känns mycket bättre när jag fick reda på de, helt lugn inför döden liksom.

Vet att jag får träffa Farfar och allihop igen, även om det är en evighet kvar så säger som sagt själar aldrig farväl.



Tack tack snälla Malin för halsbandet och pratstunden.



 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-08-23 18:58:11

vad glad jag blir när du ikänner dig lugnare inom bords. Det var liksom hela tanken med halsbandet. Varje gång du er eller bär det, ska du påminnas om det..... Kramar om.....

Postat av: Malin

Publicerad 2008-08-23 18:59:00

ser skulle det vara....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela