Jennys tankar

Gårdagen

Publicerad 2008-08-27 11:54:14 i Allmänt,

Hej hopp alla glada.

Så igår fick jag 2 paket på posten *yeah*.
Känner mig populär, lr nja jag får ju betala för dem.
Men om man inte låssas om det så känner man sig ju lite poppis =P. Present 

Ni vet när man kör bil så gör man allt rätt själv, och alla andra är nötter. Convertible Female 
De kör för sakta, de flyttar inte på sig, de blinkar för sent, de blinkar inte alls..ja allt sånt där..

Så nu har jag änteligen fått min lilla hand som man kan pumpa upp "peka-finger-fingret" på..

 

Vem sa att jag inte hade humor..
Har en känsla av att den kommer bli välanvänd..

Fick oxå en annan rolig sak som ja ska ge bort, så den kommer det kort på sen.


Jo det var ju hur urkit väder som helst igår på förmiddan, så jag tänkte krypa upp i soffan och se på "film" och dricka tee, tända lite ljus och bara göra det mysigt.TV 2



Men så bidde det inte.

Prata lite med Hetingen och han ville in till Ikea, så jag rava mig dit iställe.
   Fan va grejer man vill ha, man klämmer och känner på allt, så måste ju grejerna provsittas och liggas. Det är det ju lag på nästan. Va så mysigt att går där och strosa hand i hand =). Kiss On The Hand 
  
Tror jag ska åka in och köpa en bäddmadrass idagMaking The Bed, måste ändå in och köpa lite barnkläder som jag ska skicka till herr M.Baby
Min heting tycker det är kul att gå i affärer, så det är väl bara att bita ihop ibland, inte för att jag har nåt emot att gå runt på ikea. Den affären gillar jag.

Idag har jag gjort en lång lita på vad som måste göras innan nästa vecka.
* Byta sängkläder (ska göras idag, för det vore lite sådär att vänta med)
* Rensa garderoben på kläder man kan ge bort.
* Skriva rent kapitlet
* Läsa ur de där 2 böckerna som vi fick i läxa
* Börja fundera ut julklappar (Om man börjar fundera nu, så får man tag i nåt som passar dem så perfekt).
* Fixa och dola till X
* Fota alla mina skor och sätta bilden på kartongen (I LÖV SKOR!)Shoe  Shoes  Sneaker 6  Sneaker 2   Sneaker 7   Sneaker 3  Wooden Shoes

Fan orkar inte gå ner och hämta listan, men där har ni några punkter iaf.

Idag får min älskling sin lägenhet oxå, inge mer sova på soffan hos mor sin för han =). House 2
Ska dit och kika sen är så in i norden nyfiken på hur det ser ut, fan ring nångång då!!

Ja det var nog allt från mig för tillfället

Köss och knuff!




Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela