Jennys tankar

Grums by night

Publicerad 2008-08-31 10:17:26 i Allmänt,

Hej hopp!

Man kanske borde bli chaffis på heltid, fy satan i gatan.

Var ute och brummade hela fredanatt..
Ja som skulle mysa med min älskling och allt =/..

Iaf så lovade jag att hämta syster och broder i stan, snäll som man är =P.

Fredrik ringde väl runt 12 och ville bli hämtad, klapp kanon som man ska vara efter en riktig kräftskiva.
- vart är du, vart ska ja hämta dig då?
- Jag går mellan en vanlig bro och en stenbro..
- eeehhh okej, ser du nåt annat?
- nej..

vi töla en stund och tillslut säger han - Jo nu ser jag fonus.

Stor hjälp där, inte fan vet ja vart han var..

Hitta han tillslut iaf..
Han satt sig i bilen fan va full jag är..
- ja, en ska va det ibland..

Han berätta om kvällen och satt och sjöng, sen försökte vi få tag i syster yster så jag skulle slippa åka 2 gånger.
Iaf hon ville vara kvar lite längre så jag körde broder till Kenneths för att stoppa i han lite mat.

Sen var syster yster redo, full fart till nöjes där hon och 2 grabbar vänta. De ville till kenneths och käka, herr brunstedt (?) och nån annan var de.
Så till Kenneths igen, sen hem med dem.
Släppte av Brorsan på Casa rosa som tydligen har bytt namn nu.
Vem sa att det aldrig händer nåt i grums..

Sen av med syrran i grums, tillbaks till Tony och kröp ner brevid honom i sängen.
Hann ligga i hela 20 minuter innan det ringde igen *suck*

- Hej! Jag har ingen nyckel..
- kom förbi och hämte den då..
-Okej..
-Ring när ni är utanför..


La mig en stund igen..

Riiiiiiing!!
Stor suck från Tony

-Va vill du, är du här nu?
-Jag får inte plats i taxin.
- *suck* ja kommer då..

När min bror får körkort ska han brumma runt, annars!!

När jag väl kom till casa rosa, var det fullt med folk som skulle hem..
Snäll som man är körde man 2 vändor..

Sen ringer herr X som har somnat vid ratten och smällt med bilen.
Panik panik, tror aldrig jag hört X så rädd..

In till stan fort som bara den, leta upp han och allt som hör till..

Var väl hemma vid 4 igen tror ja, en mycket munter heting satt uppe och vänta =/.

Herr X är faktiskt en av de få som lyckas somna hos tandläkarn när han skulle laga en tand.



Ja det var väl allt från mig



 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela