Jennys tankar

...

Publicerad 2008-08-16 00:41:08 i Allmänt,

Hej hopp!

Evigheter sen ja uppdatera här, men det är fullt upp med allt. Så mycket man vill hinna med.

Har iaf hunnit kalasfika med Lisa som fyllde 25 i sommras, jobba då så vi tog fikan nu.
Mycket trevligt att sitta och stri hemma hos henne om dittan och dattan.

Emelie är visst på väg hem för ett besök oxå, trevligt trevligt.

Så håller vi på att fixar och trixar med en del grejer, fan vad kul det ska bli..


Tony och Jörgen var ju på bio och såg Batman, Tonys hjälte .

Själv fick jag äran att hämta dom, så vid 9 åkte jag hem till Håkan för att skvallra och prata strunt med honom.
Alltid lika kul att rtäffa Håkan, även om det ältas samma sak jämt.
Fast nu borde han var mer förbannad och be folk dra, men ne de gör han inte..


Håkan förtjänar en fin tjej, har ni nån så hör av er.

Iaf När ja kom till Håkan så satt nycklarna i ytterdörren, fast han hade låst dörren.. Smart!
Han stod iaf och gjorde matlådor och kvällsmat, hurtig kille de.

Mobba han lite för sin kok-konst.

Smart som han är la han all pasta i matlådorna och glömde helt bort att han skulle ha lite till kvällsmat. haha
Kvälsmaten blev istället gojset han hade till pastan, man kan väl kalla de baconsoppa =P.
   och den obligatoriska ölen.

Efter att ha tjaffsat lite om vilket tv-program som skulle va på tv´n kom iaf Sussie ner och höll med Håkan.



Vid 12 ringde Hetingen och man fick bege sig in mot staden.
Ni ska se vilken perfekt heting jag har =).




Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela