Jennys tankar

Tant blå

Publicerad 2008-08-29 13:57:45 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Va händer idag då?
Jo ja håller på att skriva rent massa anteckningar, från föreläsningarna *Yeahy*
Vem sa att jag inte kunde underhålla mig själv..

Mår inge bra idag heller, blää, känner mig helt spyfärdig *Gnäll gnäll gnäll*.

Men vet ni va, jag vägde mig idag.. Inte vägt mig på hela sommarn och gissa vad..
*trumvirvel*

Jag är 5 kilo lättare =). Utan att ens ha försökt liksom, lr ja försöker gör man ju alltid. Men typ andra sommrar har jag cyklat och tränat och käkat rätt. Denna sommarn har jag bara flummat med liksom..
Ja jag är nöjd, bara 5 kilo kvar, Undrar om man kan flumma bort dem oxå? hmm

Nog om de..

Jo min Heting till pojkvän har ju äntligen fått lägenheten nu.
Så fin så fin.
Så jag hjälpte han att bära lite grejer från mor hans lägenhet, typ 50 meter.. Vadå mamma kär =P, thihi

Som vanligt sätter sig gubbarna på raven och ska köra med oss tjejer, nån måste ju vara arbetsledare heter de..

Men eftersom min heting är så snäll, fick ja vara arbetsledare =)..

          

På kvällen så skulle Hetingen inviga lägenheten med grabbarna och öla, själv fick man hem och lägga sig för skolan väntade nästa dag..

Det gick väl sådär för hetingen på kvällen, måste ha inbyggd radar lr nåt..
  
Hade riktigt jäkla lång dag i skolan, till 5!!

Dagens upptäckt: Jag tror tvestjärtars favoritfärg är grönt och vit, helst ska de färgerna finnas i ett badrum.
Vi har en grön skurhink i badrummet som jag har hängt mina vaxremsor på, och nog fan är det en tvestjärt där varenda gång du kommer in. Fan håller utomhus, där är det grönt jämt jue, typ..

Har ju oxå varit chaffis åt min lilla syster yster, hon har nollning för fullt nu. Riktigt roligt verkar det vara oxå!
Som tur är så sov Tony här inatt annars hade nog syrran fått varit kvar i stan än, vaknar inte av att telefonerna ringer. Sover som en stock på nätterna nu för tiden.

Jaja det var väl allt för mig nu..

Tjing Tjong!





Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela