Jennys tankar

Söndas Babbel

Publicerad 2008-08-31 22:58:40 i Allmänt,

Tjenis klenis lr starkis om du nu är de.

Så idag har jag varit på kalas, min lille kusin Petra fyllde år och hennes far.. Va ha nu blir till mig har ja ingen aning om..
Iaf såg inte Petra en gång tror ja..

Det började med att jag for till Grums för att försöka få liv i min bror, ingen lätt uppgift!
Det sluta med att jag åkte utan honom..
Syrran skulle jag hämta upp vid universitetet, så jag brummade dit..

Det var sen det krångliga började, vi körde vilse! Map 
Mina kusiner bor i Molkom, när man kör härifrån så svänger man ju av mot Filipstad.
Jag och syrran tyckte att det måste ju finnas nån väg från universitetet, inte ska vi behöva vända och åka hela vägen tillbaka. Jo, svaret är alltid jo på den frågan..

Vi har varit i skattkärr och snurrat i en halvtimme idag, åker man in där så tar man sig inte ut.
Alla vägar leder till en annan liten blomväg, herregud, nån borde ju leda ut til E18 igen..

Efter ett tag hitta vi en väg som det stod Karlstad på, men sen när man kom fram till korsningen hade nån plockat ner skylten + att det var såna dära märken att man inte fick köra där + att det stod ej genomfart lr nåt sånt.

Men eftersom vi var 2 smarthuvven i bilen Crazy , så valde vi den vägen iaf..
Nu i efterhand känns det inte lika smart längre, vi brumma på där helt ensamna, kanske inte så konstigt med tanke på alla skyltar och sånt innan..

Iaf efter en stund tar vägen slut, japp de hade byggt en ny väg och lastat upp en halvskog på den gamla vägen, den vi så klart hade valt att köra på..
*suck* Man kände sig inge dum där alls..

Så vi vände och letade lite till, till slut hittade vi ut och åkte tillbaka mot Karlstad för att sedan vända och köra mot Filipstad.
Tillslut kom vi iaf fram till Molkom! *yeahy*

Moster Gunnel hade gjort pajer, brukar inte vara så förtjust i pajer men gu så goa de va.
Såna får ja nog lära mig göra! Eating Pie 

Kul att träffa kusinerna, även om jag inte va så social.. Vet inte riktigt vad det är med mig, men känner bara att jag inte orkar träffa några ibland =(.



Vet ni va, jag har köpt en crosstrainer idag! NU jäklar i min lilla låda ska man röra på raven, man vill jue inte gå ut och   röra den i regn och sånt.. Fat Man 7  Så då är det bra att ha ett inomhus alternativ, vill ha upp min boxningssäck igen. Den är så perfekt att avreagera sig på!

Har oxå hunnit med att träffa min heting idag, han är helt perfekt! Blow Kiss 
 Penguin Cuddle 

Jo måste ju berätta om min kofta, köpte en jättefin som jag hann ha i typ 2 veckor. Den försvann i Segmon =(, så jag skicka efter en ny.
Fick den, hade på mig den till Ica, tog av mig den i bilen, och ingen har sett den sen dess.
Så jag hade alltså den nya koftan i typ 1 timme.
Den första koftan köpte jag på rean, men den andra fick jag punga ut mycke mer för + att det var fel färg.
Det kan inte va meningen att jag ska ha en sån kofta va.
Eller ska man våga göra ett försök till?

Fan, jag vill ha min kofta! Coat 




Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela