Jennys tankar

.....

Publicerad 2008-12-22 15:14:52 i Allmänt,

Hej hopp!

Är astrött idag..
Har sovit hela dagen, är trött jämt! Ska ut och ta en promenad sen så man får lite frisk luft i sig.
Sitter iaf och försöker nåpa ihop en recenssion mellan mina gäspningar.
Tänkte jag skulle göra klart så mycket som möjligt idag, så man får lite lov iaf. Har bestämt mig att skriva om The Dirt, den boken är så bra. Läste den för jättelängesen, men eftersom den är så bra kan man läsa den igen =).

Den handlar ju om Mötey Crüe, deras uppväxt och hur de bildade bandet, spelningar under deras storhetstid och boken avslutas med att de srivar om vad som givk fel och hur de lever "idag". Helt suverän!!


Imorgon ska vi fira jul med släkten =), får bita mig i tungan för att inte tala om vad de ska få..=P

Pillan är ju föresten i Grums nu, vi ska ta en liten dejt ikväll. Ska bli kul att få skvallra med Pnillurp igen och jag har skvaller =).


Ne det var allt för nu

Kram Kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2008-12-23 22:14:42

trodde inte att det var något nytt skvaller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela