Jennys tankar

Fler födesedags hunkar som jag missat =P

Publicerad 2008-12-26 16:21:07 i Firarhörnan,

Hej hopp!

Måste passa på att gratta dessa 2 grabbar som oxå fyllt år.

Kimpan, en av grums gulligaste killar. Har ju tyvärr inte träffat han på länge, men han är en av dom som man aldrig kan sluta vara kompis med fast man inte träffats på flera månader. Han blev iaf 26 den 22 december!

Grattis Grattis Kimmelimm!




Sen får vi inte glömma denna fd slössbroingen, som nu mer bor i stora staden.
Träffar han mest på fester, tror vi sprang runt på blue moon sist faktiskt.
Grattis Grattis Magsnusk =P
Han blev hela 25 den 21 december.



Stort Grattis till er båda!


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-26 18:41:02

Kim och min sambo är kusiner :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela