Jennys tankar

Julbord

Publicerad 2008-12-06 09:39:23 i Allmänt,

Hej hopp!

Jag har varit på världens bästa julbord, att det var världens bästa berode på sällskapet the one and only Centrumgruppen yeah! Maten var självklart också super god, men det var tösera som gjorde kvällen till vad den va. =)

Roligare töser får man leta efter!
Såg ut som alla hade trevligt och roligt, kan tänka mig att de behövde efter att krångel som kommunen ställer till med för dem.

Logik och kommun går väldigt sällan hand i hand, om man nu får säga så..

Julbordet var iaf på hotellet här i Grums, det var hur smaskigt som helst.
Sara blev mätt i alla sina 5 magar, förstår inte hur ensån liten tjej kan få plats med alla mat. Är lite avensjuk på hennes förbränning faktiskt.
Själv mättade jag mina 2 magar och gick säkert upp 3 kilo, fast ja skippa efterätten. Livet är inte rättvist ibland =P.

Var jättekul att se alla, jobbar ju inte lika ofta som jag gjorde förr =/. Saknar dessa underbara töser, väldigt kul att de fråga om jag ville med på julbord iaf =).

Vi passade även på att tacka av Gunvor som säger tack och hej till arbetslivet, inte för att jag tror att det blir en lugn stund för henne. Det blir nog barnbarnet som får alla denna energi =).

Sen så är det 2 pinglor som slutat i gruppen, så vi tackade av dem oxå. Christl & Helen har flyttat till andra grupper =(, det är nu man inser hur bortskämd man varit, Christl är den som fixat och donat, haft koll på tider och allt sånt.

Julbordet var jätteroligt, Gunvor fick göra ett  examensprov, ta på Annika blöja och byxor, hon måste ju visa att hon lärt sig nåt på jobbet =P.

Mycket skratt bjöds det på, verkligen roligt att få komma ut och bara skratta och umgås.
Synd bara att allas vår Cissi jobbade, men henne får man nog se snart ändå =).

En helt perfekt kväll, tackar och bockar för att man fick följa med..


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-06 17:34:25

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-06 17:35:50

tror fasen att jag gick upp fem kilo jag. så den där förbränningen efterlyser jag nu :P trodde nästan jag skulle rulla hem! tur att man inte har en våg, hehe. ha de gött!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-07 20:27:02

haha, jaa det blev hellyckat tycker jag med!!!! Kul att se dig lite också! Får vi göra om snart! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela