Jennys tankar

Manad =P

Publicerad 2008-12-18 12:40:39 i Allmänt,

Var in på Jenny´s sida och jag kände mig manad .

Vilken är din favorit ?

Färg: Gillar vitt mer och mer
Årstid: Sommaren
Veckodag: Onsdagar
Högtid: Jul!
Bok: byte böckerna
Författare: Janet Evanovich
Film: Love Actually, The Notebook
Animerad film: Kung Fu Panda 
Tv serie: How I Met Your Mother,  
Låt: Like a child again
Artist: Gillar de flesta, beror på humöret
Skådespelare: Är lite svag för Hugh Grants filmer
Djur: Min misse bebis så klart
Resmål: Skulle vilja åka till Nya Zeeland, tror de skulle bli en favorit om jag varit där. 
Stad i sverige: Strömstad
Transportmedel: Bil
Sport att utöva: Sport?
Sport att titta på: Skulle väl vara fotboll då, men bara för att spana in de söta pojkarna =P
Maträtt: Syrrans kycklingrätt
Dessert:
Krydda: Paprika krydda 
Dryck utan alkohol: Vatten
Dryck med alkohol: Vitt Vin
Frukt: Bananer
Grönsak: Gurka 
Blomma: Gillar solrosor
Plats i hemmet: Min säng 
Plats på jorden: Hemma?
Tidning: Skvaller skvaller
Kvällstidning: Aftonbladet
Klädstil: Det jag trivs i för stunden
Klädesplagg: MIna hängiga jeans 
Ljud: Skratt.
Godis: Choklad
Pryl: Datorn
Hus eller lägenhet: Just nu studentrum till och med
Skor: Har blivit så gammal så joggingskor
Drink: En rosa en..
Glass: Magnum

Om du blir utmanad att svara på Favoritlistan ska du kopiera den här texten och all text ovanför och byta ut svaren mot dina egna, sen ska du också lägga till en sista fråga längst ned på listan innan du utmanar någon annan. Då kommer listan hela tiden växa!

Ja den som känner sig manad får väl anta utmaningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela