Jennys tankar

...

Publicerad 2008-12-27 00:21:53 i Allmänt,

Tjolahopp!!

Så det börjar se ljusare ut tror ja.

Magnus tycker mitt liv är som en såpa, han har lovat att följa med som moraliskt stöd bara han får popcorn =P.
Har pratat ganska mycket med Magnus muffen de e så skönt att ha nån som man kan säga vad som helst till, han finns alltid där!  Man kan gråta och skrika, han klara allt!


Ska bli så kul att fira nyår med grabbgänget, saknar dem allihop!
Massa god mat och raketer ska de bli.

Måste verkligen börja koncentrera mig på skolan oxå, men det är så svårt när mitt liv är som dallas fast minus alla pengarna.
 

Men nu är det hårdhandskarna som gäller och han är beredd att ställa upp på allt, så vi får se hur det går.


Känns bättre nu efter många timmars diskussioner med både Magnus, mamma, syster och Tony.



Jaja ska lägga mig och titta på twixen nu


Kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-28 19:13:30

Hoppas det känns bättre nu, vad det än har varit! Att grubbla tar sån otrolig energi från en, och till slut ser man inga lösningar alls.... Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela