Jennys tankar

...

Publicerad 2008-02-03 21:04:12 i Allmänt,

Hej hopp!

Då har jag haft min första tenta, svår som bara den. Eftersom han fråga på allt sånt som ingen utav oss kunde.
Tror inte jag klara den =/.
  
Man ska inte ha begravning och tenta på samma dag, shit va jobbigt. Blanda ihop mycket, försökte koncentrera mig på tentan, sen kom tankarna på vad jag skulle hem till. Snurra som bara den i huvve..

Kände att så fort jag gjort tentan och satt mig i bilen så var det kört, blev så deppig och arg på hur orättvist livet är.
Har varit så koncentrerad på tentan så när den var över fick jag tid för min egna känslor liksom.

Begravningen var jättefin!
Har aldrig varit på en begravning som varit så jobbig! Vet inte hur många näsdukar som man gjorde av med.
Satt mellan brollan och Ann-britt, tur att jag hade Fredrik brevid mig iaf, orkade knappt sjunga bara gråt.

Fy fan vilken dag!


Orka liksom, känns som att jag inte orkar bry mig om alla just nu.
Höra av sig, svara på sms, bara va social liksom.

Hur ska man prioritera?
Ska ha varit in med kattens urinprov hur länge som helst, men när får man tid till de?
När ska man städa?
Dra in ved?
Plugga?
Hinna med att åka hem och prata med pappa & Fredrik?
Umgås med mamma och syrran?
Kompisarna?
Skriva ner sina tankar?
Sova?
Äta?


Fan!

Allt känns så kaos på nåt sätt..




Hugs And Kisses



Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2008-02-03 22:49:16

Puss o kram!! Tänker på dej jättemycket! Tänk på dig själv och tänk inte så mycket på allt och alla andra!! Saknar dig och när du vill, orkar och har tid så kommer jag och hämtar dig så gör vi nåt kul :)

Postat av: Malin

Publicerad 2008-02-03 23:10:19

Bry dig inte om allt du tror att du BORDE göra.... Ingen förväntar sig något av dig,och de som känner dej väl, vet att du har det jobbigt och behöver din tid för att "landa" i detta kaos! Du får inte glömma dina känslor, för de kommer ikapp dig en dag, så är det... Tänker på dig, ta hand om dig nu!
Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela