Jennys tankar

jaha ja

Publicerad 2008-02-27 23:37:33 i Allmänt,

hejsan hoppsan!

Så idag skulle ju jag hämta min lille far, som "kommit hem" från Thailand.
Tog bilen in till skolan imosre, duktig som man är =P

Vi är ju 4 tjejer som samåker, så igår var min kör dag.
Fick ta bilen idag pga av min lille far.. 
Men när jag efter skolan ringer och frågar vart e du?
- ehh? i Phuket,..
- jaha, men va gör du där då? När kommer du hem?
- Den 27:e..
- Men de e idag jue..
- ne, det är imorgon..
- va? Nettan vad är det för datum idag? Jo det är visst den 27:e..
- jaja, då kommer ja hem den 28:e då.
- Du kunde inte ha ringt och sagt de då,



Lite skvaller då..

Tanden visa sig visst vara död, så han fick väl gnälla då.

Det var oxå en herre som 500 i böter för att han drack dassig brasiliansk öl, Inte så mycket för ölen men för att det var på allmän plats..
Tänk på det nästa gång innan ni knäpper upp ölen =P

En annan herre har 1 uppgift imorgon, som han måste göra.. Får se hur de går. =P



pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela