Jennys tankar

Nu är man ingen Nolla längre

Publicerad 2008-02-11 23:17:26 i Allmänt,

  Hej hopp!!

Så nu har det hänt mycket, känner iofs att det är inte så mycket nytt, utan samma tjat som förut.. men men..

Iaf var på föreläsning och några tjejer skulle på toa, sen när de kommer tillbaka hör jag en tjej som går bakom allihopa säga "ursäkta du har pappaer där".

Då hängde det toapapper från byxmidjan hahaha. det är humor de.

snäll idag och namnger ingen =P

Har oxå träffat kilsfolket, kände som om det var på helt fel dag, var så ledsen och trött.

Kom dit och fick en kram av mathias, sen gick jag raka vägen in till köket för att få va själv.
    
Anders kom tillslut och fråga hur jag mådde, sa att det var en jobbig dag idag helt tårögd.
Sen kom Magnus in och sa massa bra grejer när jag stod där och smågråt. Dom är så bra att ha, va skulle man gjort utan dom?

Iaf sen så lagade vi mat, vi gör det lite då och då. Himmla roligt och trevligt!!
Jag fixa sallad, Magnus skala potatis, Anders delade potatisen och värmde kycklingen som Magnus sen fick steka.
Vilket team vi är i köket.
Så drack vi vin, mycket vin. Jag kände mig snurrig redan efter första glaset, men Magnus sa att han skulle bli full. Så jag tänkte Äh fuck it, det finns inget en rejäl fylla inte kan bota.

  Så det blev mycket, mycket vin! Red Wine Red Wine  White Wine  White Wine     Blurry Drunk 

            Det finns en modell i oss alla =P

       

Va ska mamma säga ?

            

  Min version är iaf att jag somnade sittande i soffan, pga att ja sover så kast på nätterna.
Måste fan ta tag i de..Girl In Bed


Ibland kan jag känna, fan hur orkar de med mitt gnäll? Men jag är så glad över att de gör de, tänk va bra vänner man har!



På lördan så hade vi våran nollsittining.
Japp nu är jag äntligen en 1:a och får hångla med vilken jag vill =P We're Number One
  
Kvällen började med en liten förfest hos fröken Nettan.
Fick en jättegod välkomstdrink som jag satt och smutta på hur länge som helst.

Satt och prata om dittan och dattan, var himmla kul faktiskt!

Snälla mamma Mutter körde in oss och vi traskade raka vägen till Glada Ankan, där vi skulle leka lekar och sen sätta oss. Sena som vi var hann vi inte med leken =/.  Duck 3
Så vi satt oss drack vin och käka lasange för full muggar, riktigt smarigt faktiskt.

Temat var vård, så Nettan, NIna & Cissi hade munskydd på sig, medan jag hade mycket snygga "sår" =P.
  
 En kan inte va snygg jämt..   Pappa är för duktig på att ta kort =PSnappy

  En hel del dans blev det för tjejerna, jag satt mest och pratade med folk som jag inte sett på evigheter´.

Träffade Kaukerat som bröt mot alla regler bara för att vara snäll =) *tackar tackar*
Vi satt och prata en stund, så sprang jag på Anders Muppen och hans kompisar.

Prata lite med en som jag vill kalla Martin, men han heter Patrik. ja det blir jue så rörigt ibland =P.

Efter en helkväll (lr halvkväll) på BMB så traskade vi till ett matställe, för bruttorna var hungriga.

Nina är ju för rolig, hennes hamburgare var som en frisbee, att man gör så stora hamburgare.. hahaha

   Tequilan kom ner utan problem Vodka

Dans blev det oxå...
         




pöss


Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela