Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2008-02-21 16:26:32 i Allmänt,

Tjosan!

Nu ska gänget bli nyttigt, sluta röka dricka och käka godis.
Heja heja team slöfockar =P


Ska tatuera mig igen oxå, i mars bär det iväg.
Mamma fick ju i morsdag present förra året en tatuering av mig. Men så blev det så mycket med Christer, så det har liksom inte blivit av än.
Men i mars blir vi märkta för livet. Ser fram emot detta!

Kan inte fatta att förra året på min 25-års fest, var han med och festade natten lång och nu finns han inte. Det går inte ihop!

Håkan är gladare nu som tur är, han ska ut och leta tjej på lörda, har inte riktigt bestämt mig för om jag ska följa med.
Så det kanske blir blue moon till helgen, den här nyktergrejen kommer gå så bra för mig.
  
Känner vårkänslorna kommer krypnas oxå, tänkte jag skulle hitta nån söting!
Har många sötingar som vänner iaf, men jag vill ha nån att krama på =P.

Finns ett par väldigt fina armar i skolan, svag för armar.

Känner mig redo för att vara social nu faktiskt. Ringde söta Malin här om dagen och prata en stund. Har oxå börjat svara på några sms.

Så har ja pratat med min Brud Nina Pinglan!
Nina är den modigaste och coolaste jag känner. Ska bli precis som henne när jag blir stor!


Ja vill på Turbonegro, har lyckats missa dem varenda gång =/.


Ja det var väl allt för tillfället






Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2008-02-21 19:06:37

skönt att höra att dumår bättre ;) Kram

Postat av: MALIN

Publicerad 2008-02-21 22:18:19

Det är du som är söt!!! Som kallar mig för det, hihi...
Tycker absolut INTE att du ska bli SÅ nyttig, det är inte nyttigt haha,,, lite skoj måste man ha också! Kramizar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela