Jennys tankar

...........................................................¤¤¤¤¤¤...............................................................

Publicerad 2008-01-20 20:15:56 i Allmänt,

Det är mycke nu..

Var på jobbet en snabbis idag och lämnade tillbaks nyckeln och nackmassagen.
Söta tjejer jag jobbar med =), Lite kramkalas och lyckönsningar för skolan och lite sorgligt.



Katten är bättre oxå, var ju till veterinären igen i torsdags. Jag och brorsan satt där rödögda och halvsov.

Vet inte riktigt hur jag ska får tid till allt, nollning, massa info på skolan och sen hjälpa till hemma. Få tid till lite djupa tankar.


Måste tala om vilka sötingar till vänner jag har, har fått massa sms och kommentarer.
Ni är så söta!
Hos mamma har det strömmat in buketter från hela sverige nästan.

Fast ändå känns det som att Krister ska komma hem, snart.

Anders och Nipha, Moster Gunnel är hemma och hjälper till och umgås.
Känns väldigt bra att de är hemma hos mamma.


Imorgon börjar allvaret, känns som om jag får ta tag i skolan på riktigt efter begravningen.



Kram

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-01-20 20:31:42

Lycka till nu tjejen! Hör av dig om du har lust att ta en tur till stan eller bara umgås. Du kommer ju vara borta länge nu :( Kommer vara tomt utan dig på jobbet :) Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-20 23:00:19

Åh, jag vill ju bara ge dej en bamsebamse kram, dels för att jag är så ledsen över det som hänt, men även för att önska dig lycka till....
Hör av dig om du orkar... P & K

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-20 23:19:07

Lycka till och lova att du hälsar på oss. Tänker på dig!! Kram kram

Postat av: annica

Publicerad 2008-01-21 20:24:33

en STOR kram och lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela