Jennys tankar

Day 3

Publicerad 2008-01-03 14:24:59 i Allmänt,

Tjosan!

så igår efter jobbet ringde syrran och prata lite om dittan och dattan.
iaf så bestämde vi oss för att vi alla skulle samlas hos mamma och ha maten, disken och allt sånt klart tills hon kom hem.

så vi for och handlade och hackade sallad och grejsa.
Jag övertygade syster om att göra kycklingrätten, vilket inte var svårt.

- va sägs om kycklingrätten?
-jaa, den gör vi!



I don`t wanna die But I ain`t keen on living either... är det sova som är mellatinget??




Iaf efter skolan kom Fredrik hit och fick fixa sin mat, kebabkött nåt..
Efterrätt och allt blev det, sen efter lite tv tittande fick jag köra hem Fredrik.

MIn katt är inte riktigt lik sig heller, vet inte vad det är som är fel.
Hon är lika busig och pigg som vanligt, men nåt är fel. Vet bara inte vad...

Ringde syrran när jag vakna och sa att ring om du vill att jag ska komma...
Iaf hon ringde efter en stund och sa att hon fixat frukost scones och grejer..
Så jag rava mig till Grums, skulle egentligen ha följt med in till stan, men jag har så jävla ont i magen.

Kunde inte ha jeansen på mig imorse för jag tyckte de tryckte på magen..
det är runt naveln det värker som satan.

Känner mig så där äckligt spyfärdig som jag gjort i flera dar..

Stressen som är på väg tillbaka kanske?


ne ska fixa lite grejer, till kvällen nu..


Pöss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-04 11:30:44

Men gumman.... :( Kan jag göra något för dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela