Jennys tankar

Det kan alltid bli värre...

Publicerad 2008-01-07 20:25:25 i Allmänt,

Hej hopp!

Detta året har ju varit för underbart än så länge.

Jag började året med att vara bakis, det var ju iofs väntat. Ingen överraskning där!  Caffeine 

Sedan så trampade jag i kiss, mitt glamourösa jobb *yeahy*. Det var en mycket trevlig dag och det första jag gjorde den dagen på jobbet. Jobbade med Ann, hon och jag brukar ha ganska olika åsikter, men ingen kan få en att skratta som Ann.
Borsta tänderna! hahaha. ne, ja nös! Peeing In The Snow 

Det har varit en hel del sjukhusbesök, inte för min egen del.. men.. Sick 


Sen har syster yster varit sjuk, akuten ena dagen och idag har vi suttit på vårdcentralen sen halv 2 till halv 6 idag.
Krångel, krångel och tester.
Sen fick läkaren inte tag i nån som visste hur läget såg ut i spanien.
De har visst förstört sin baceluskmiljö där.
Crp på över 160 hade hon iaf och nu är hon ändå mycket bättre än vad hon varit i helgen. Sick In Bed 

Hon ska dit imorgon oxå och ta nya prover.
Sjukintyg på att hon absolut inte får flyga till Spanien imorgon.

Har inte krånglat så mycket för just mig själv, jag försöker mer hinna med alla andra och hjälpa till.


Jobbade ju föresten i söndas, eller igår som vissa säkert skulle ha sagt.
Det snöade ju jädrans mycket den natten Snow  och när jag skulle brumma till jobbet så var det bara E18 som var plogad.

Körde fast här utanför, fick in och hämta pappa. Körde fast när jag skulle ut på E18, plogkanten var som ett höghus.
Knappt så jag tog mig till jobbet, hur i h-vete kan man skita i att ploga vägarna? Snowplow 
Vågade inte parkera vid jobbet för då skulle bilen bli "inplogad", så jag plinga mamma halv 8 på söndan. *lite dåligt samvete för de*
Får ja ställa bilen hos dig?
Så mamma ut och skotta och jag brumma dit, körde fast med bilen mitt i vägen vid mamma. Så vi kämpa säkert i en kvart med bilen.
*fy satan*

Vi tog oss iaf loss, så fick mamma köra mig en bit, så långt det gick.
Sen fick jag pulsa i snö upp till knäna fram till jobbet. Snowstorm 

Jag kom för sent, jag var helt trött efter allt den morron, jag var helt darrig och hungrig.

En riktigt trevlig morgon!

Sen vid lunch fick jag och Ann skotta fram jobb-bilen,  vi skulle köra maten.  Shoveling Snow 
Vilken jävla dag alltså.

Har ont i ryggen sen jag och Ann skotta oxå. =(




Life is short, rob a bank..
Go to jail, Where life is long..  

     Paris Jail Sentence 




Det var väl allt!

Ja e int bitter..





pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela