Jennys tankar

En dag i taget..

Publicerad 2008-01-28 21:11:22 i Allmänt,

Idag har jag haft en ganska bra dag.

  Föreläsning på morgon, på kafferasten satt jag i telefonkö.

Jag ringde ett ställe, och de sa om du vill detta tryck 1, vill du det här tryck 2 osv. Rösten sa också vill du prata med "kundtjänst" dröj kvar i luren. Ja nåt sånt iaf..

Efter en stund säger rösten "ursäkta jag förstod inte, behöver du hjälp säg hjälp". Eehh? Jag skulle ju dröja kvar i luren för att hamna hos kundtjänst din dumjäkel!

Krångla lite, fick till slut prata med en som skulle koppla mig, då sätter dumfaan mig i kö igen!!
Samma jäkla röst igen! Phone Shocker

*Suck*

Kom iaf till slut fram till en mycket trevlig kille som hjälpte mig.

Kursen jag läser nu är så förbannat svår, fattar nada av alla bindningar och celler och hur proteinerna ska ta sig in   i cellen.
Shit pomfrit <--- ja kan stava, men man måste våga gå sin egen väg..
   

Puckot  glömde bort min födelsedag oxå =P och när ja ringer för att mobba han för detta kallar han mig för massa taskigheter. Va fan!You Suck
Sur så in i helvete blev jag, ännu surare blev jag när jag hörde allt fjäsk på 3 svar. Orka inte ens lyssna på dom.
Tönt!
Tydligen får han säga vad han vill om mig, det får tydligen hans kompisar oxå. Men att man kallar hans kompisar eller han själv nåt, nej då åker en till helvete direkt.That Pisses Me Of

*Orka*

  Mamma fråga mig " Men Jenny han är inte en sån där psykopat då? Tänk om han börjar förfölja dig..."  Min mamma är för söt hon!


  Kloka Magnus ringde och peppade mig lite, han är för snäll han!
Han säger så mycket bra! You're The Best
  

Idag när mamma var på massage passade jag på att städa huset åt henne, sen åkte jag och handlade och lagade kvällsmat åt oss alla. Passade även på att hämta upp Fedik, det blev en riktigt rolig kväll faktiskt. Himmla mycket skratta om Janne-Berit och språk.

Det var ganska mycket skratt i skolan oxå. Vi pratade om vad vi brukar dricka, Nina som är finne tyckte tequila det är grejer de, det är såå gott!

Vi andra grumsingar kunde väl inte hålla med om att tequila var det bästa vi visste. Rödvin är nåt som kommer   med åldern oxå, de fick jag lära mig av Nettan idag.Drinking Red Wine




Ja kan inte fatta att han är borta.Sad



 Hugs And Kisses 
Jenny

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-28 21:46:01

Det där med celler är verkligen svårt! Verkar som du trivs med klasskamraterna, det är bra! Söt om dig!

Postat av: annica

Publicerad 2008-01-29 21:24:13

tänker på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela