Jennys tankar

sick and tired

Publicerad 2008-01-09 20:27:56 i Allmänt,

Tjena tjena!

Så hela den här veckan har jag antingen varit på Vårdcentralen eller på Djursjukhuset.
Ska till Vårdcentralen imorgon, syrran har tur som har privatchaffis..

Iaf var hos veterinären idag med min lilla älskling, som by the way är lite överviktig.
Japp hon ska banta nu! Min lilla bebis ska behöva banta är hon är 15 år, är det inte då de ska ligga och lata sig varje dag och bli bortskämda..

De klämde och kände på Sara som bara den idag, Antaglingen är det akut blåskatarr (eller blåsgittarr som en annan sa =P). Det är visst vanligt bland äldre och lite småtjocka katter. Fast jag skulle nog föredra att säga charmigt rund!

Ska ha koll på henne nu, se till att hon dricker och äter och springer på lådan.
Tycker inte jag gör nåt annat än att städa kattlådan, så för att inte gå på lådan är det väldigt mycket där i.
Om det nu inte är nån annan virrpanna i familjen som springer på lådan.

Har telefontid på fredag med veterinären, blir hon sämre igen ska vi åka in.


image586 
Min bäbis är tlööt *gäsp* 
  


Syster yster var så snäll och bjöd mig på en semla. *mums* Semlor borde säljas året om! Japp jag är en Semloman!

Min syster är bäst.


Och bara så ni vet är min pappa starkare än din =P


Blowing A Kiss
Pöss








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela