Jennys tankar

trött

Publicerad 2008-01-27 21:40:49 i Allmänt,

hej hej!

Så nu har jag en hel vecka på universitetet och känner mig skitsmart =P
Panik över tentan verkar det som vi grumsbor bara har.

Fler unga personer har gått bort =(!

Känner mig inte riktigt redo för att ha tenta och begravning på samma dag, men man får väl försöka.


Idag fixade snälls Nipha och Moster Gunnel kalas för mig =).
Gunnel hade bakat och Nipha bjöd på mat, hur mumsigt som helst.
Jag har nog världens bästa släkt ja.




    



Moster Gunnel kom igårkväll och lagade kvällsmat åt oss. Karins räka, karins festmat, vet inte riktigt vad vi döpte det till.
Sen så började vi med kareoke, mest mamma och Gunnel då.

Jag, mamma och syrran satt och sjöng kareoke på kvällen den 25:e, mamma och jossade lagade mat som stod klar på bordet när jag kom hem efter skolan. Sen blev det semelkalas och paketöppning.



Camilla var hemma från Norge och hade med sig filmer från tidigare kalas, det var så konstigt att se Krister.
Jag kommer fortfarande på mig själv att skrika hallå när jag kommer hem.
Allt är bara så konstigt, en dag finns man sen försvinner man bara.


Har alldeles för mycket att tänka på.


Har varit i staden och letat efter en vit skjorta, har provat säkert 100 st utan att hitta nån jag gillar. *suck*



ne, nu ska ja plugga

ching chong

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-27 22:21:51

Usch, många prövningar på en och samma gång..... Förlåt, för att jag "dök" på dig sådär häromdagen, men jag kunde bara inte låtsas som du inte fanns.... Tänker på dig & ska skicka styrkekramar på fredag! P & K

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-01-28 21:14:12

Det gjorde ingenitn alls att du "dök" på mig.
Det var bara kul att se dig, saknar Centrumtösera jue! Vackra Malin glömmer man inte i första taget =P.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela