Jennys tankar

Yo

Publicerad 2008-01-14 20:22:22 i Allmänt,

Tjo!

Har hänt mycket nu som jag inte hunnit skriva, har fullt upp känns det som.
Börjar snart plugga oxå, allt händer på samma gång.

Jag och Jossa har varit vid mormor grav och tänt ljus. Den 10 januari för 3 år sen somnade min lilla mormor in. Min lilla söta mormor, vi mer eller mindre bodde på sjukhuset då allihop.



När vi kom till kyrkan så stod morfar där, han hade fått stopp på bilen.
Så jag och jossa fick putta på bilen. Åh shit va jobbigt!

Först så puttade vi bilen från där den stod, men den vägra starta innan vi kommit ut på stora vägen.
Japp, då fick vi rulla tillbaks den uppför backen. Det var ingen stor backe, men det var jobbigt!
sprang som dårar med den där bilen.

Kul hade vi iaf, sen gick vi och pratade med mormor en snabbis. Japp, vi pratar med mormor vid graven varje gång.



Har varit i stan idag och hälsat på iaf, peppade mig själv hela vägen in.
Det känns bra nu iaf att jag varit där..

Ska åka in nån mer dag...

Har varit hos kiropraktorn idag oxå, allt sitter så hårt så det var knappt det knaka och släpte nåt..
Har inte riktigt lika ont iaf..
Sen så bjöd söta Nipha på mat, det var jättegott! Nipha är ju bästa kocken.


Det var väl allt för nu,,



Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela