Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2008-07-27 11:37:27 i Allmänt,

Hej hopp!

Så rava jue oss hem från Kungshamn i fredas, släppte av pappa hos Ingrid och Tony hos mor sin.

Sen var det bara att åka och handla och plocka upp folk som skulle med hem.
Vi skulle jue grilla och smådricka, ta det lite gött lungt så där.

Svettig som fan efter bilturen, inge mindre stress hemma. Pojkarna satt på balkongen och jag och syrran fixa käk.

Det var så gött med käk, och det trevliga sällskapet. Även om jag var trött som tre sömngångare.
  Mobba varandra och spruta vatten på allt och alla..

Det är rätt, det är där en ska läggan! hihi

Vi fick iaf för oss att åka och bada..Snorkel
Men man ska vänta 1 timme efter måltiden innan man ska bada - Emil tänker på säkerheten i första hand.

Så vi knödde in oss i syrrans bil, trångt som fasiken, och åkte till öna.
  Var iofs bara Teuscher och Emil som bada, Jag syrran och putte bada fötterna.

Jag lovade putte att jag skulle ta emot honom...

Sen var det dax att åka hem i samma trånga bil..Compact
Vi bestämde oss för att brottas med 5 miljoner mygg, för man måste jue bara spela kubb. Tror faktiskt det finns lagar på de.
"Mitt" lag vann inte, men vi vann över myggen.. Ne inte ens de gjorde vi, myggbett överallt.
Vi skyndade oss in och käka efterätt och prata om dittan och dattan.
Himmla mysig kväll faktiskt!

Sen var det dax för sängen..
zzzzzzzzzzzzznark


            




 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Postat av: Tony

Publicerad 2008-07-28 19:10:46

Saknar dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela