Jennys tankar

Kalas

Publicerad 2008-07-28 22:53:50 i Allmänt,

Tjosan i sjön på er!

Så i lördags när det var så in i nordens varmt, då fick Jenny för sig att det var en bra idee att cykla.
Shit pommes vad varmt det var. Bike Riding 

Cykla iaf till trulsen och träffa Nina, prata om skolan och gubbar och allt sånt som gör en glad och grinig.
Har så himmla kul ihop med Nina, Lukas var oxå med och var så snäll mot mamma Nina.

Sen droppa de ner en och en ur familjen, ingen liten ensam pratstund blev det =P
Vi ska träffas och bada iaf..

  Hetingen har ju tösen hela helgen, så jag måste jue klara mig utan godnattpussar =/.

Iaf efter en stunds badande och pluggande på stranden, fick jag rava mig iväg till mamma.
Det skulle bli kalas för syster yster, hon har inte fått presenten än men jag har sagt vad det är.
Hon ska få en timme på oceanen, sen så ska ja bjuda henne på mat nånstans.

Får väl se när detta blir av.

Så då var man onyttig i lördags oxå, måste börja dra ner på dessa godheter nu. Magen knuffar ju nästan till grannen när ja hämtar posten..

Hetingen är jätteduktig med att träna, måste oxå börja.. Barbell 


Ja det var väl allt för nu..



           


Just de, såg en konstig spindel oxå..



Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela