Jennys tankar

Kungshamn

Publicerad 2008-07-26 22:11:19 i Allmänt,

   Hej hopp!

Efter att ha jobbat "stenhårt" i torsdags, så drog jag pappa och Tony till kungshamn.
Lasse hade ju hyrt stuga där, Hetingens far för er som inte visste de.

Pappa och Lasse e ju gamla polare..Best Friends

Iaf vi åkte ju i torsdags och om ni inte har koll på hur vädret var då, så kan jag uppdatera er; de var jävligt varmt!
Och varmt var just vad det var i bilen, i bilen utan AC, Känn på den ni! Sweating 2
Svettigt varmt!
    

Vägen dit var lång iaf, men jag leta bilnummer iaf.. Fick 2 stycken =P

När vi nästan var framme så öppnade Tony första ölen och mobba pappa =P.
Pappa var inge ölsugen, hahaha Beer


Sen blev det kanske en och annan cider, lite pusskalas med hetingen.
Efter några öl så gick vi och käkade pizza, japp jag käkade en pizza. Det är ju "semester" =P.
På pizzerian hade vi en suris till servitris, muttra och buttra hela tiden.
En hel del påpekning om lungstorlek blev det oxå. hahaha

Sen var det en som spana in mig då, yeayh! Dax att Tony får känna på hur det känns =P.

Jag och Tony var på mobbningshumör och mobba varandra som bara den, vi fick väl in några slag under bältet.. Vi har ganska lika humor när det gäller mobbning.

Sen på kvällen blev det mer dricka, mobbning och heta diskussioner. Ingen vill ju ha fel
     

En hel del hångel blev det oxå, min heting är såååå go!

Mycket skratt blev det oxå!!
Torra skämt var det oxå gott om, har ni hört den...

Lasse och Vivianne gick och la sig först, sen när jag och Tony skulle gå och lägga oss, blev pappa uppbjuden av de på övervåningen. De var oxå grumsingar tror ja, pappa kom väl tillbaka vid 4 nångång.

Vakna skit tidigt nästa morgon, gick upp och bortsa tänderna, lyssna på dem som prata i sömnen. Efter att ha stirrat i taket i en evighet så duktig som man är, så gick jag ut och pluggade lite latinska ord.

Se så soligt och fint det var vid 8 , töligt bara att hela balkong var i skuggan  *suck*
Så nära men ändå så långt bort.

Frös som bara den där i skuggan, så jag gick in och peta på Tony..  "ja fryser"..
Söt som han är så värmde han mig.

  Nästa dag blev det bad för hundarna och spring i några affärer för oss.
Vi hann faktiskt med en mjukglass på bryggan oxå..

Sen var det bara att rava sig hemåt, i samma bil utan Ac igen.
Vägverket borde fan dela ut cabbar till alla dårar som är ute och åker i solen utan Ac, så hit med en.
Fan det finns folk som dör av värmen en cab kan de väl ändå ställa upp med.









Hugs And Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela