Jennys tankar

Håkan på äventyr i Slottsbron

Publicerad 2008-07-09 15:39:51 i Allmänt,

Hallå på er!




Så igår åkte Håkan till Slottsbron för första gången, lr ja han parkera bilen i Slottsbron för första gången.
Han har ju faktiskt kört hem syskonen Thörnqvist efter ett vilt kalas.

Stackarn den bilturen var riktig rolig, iaf för en full Jenny. Du de e 90 här, de e faktiskt bara 30 här, oh nej ja måste spy.. Och istället för att säga Höger och Vänster så peka vi haha..
Vilken suris han blev..

Iaf jag och Håkan skulle ju grilla igår, som vi hade planerat ett tag.. Men Håkan den smarte gör som han alltid gör.. Jo hon ringde lr hon så ja kanske inte kan komma.. Fan heller du kommer hit annars så letar ja upp dig och slår ner dig..
Han har nämligen gjort en Manfred mer än en gång på mig, men inte denna.

Iaf så kom han väl, fast vid typ 4 halv 5 och jag skulle va i stan 6. Räkna ut hur många minuter vi umgicks..
Så körde klanten vilse oxå, i Slottsbron *suck*.
Ja står vid ett rött hus nu, vart är ja?
Hur i H-vete ska ja veta de, det finns många röda hus jue..
Jaja, nu är jag vid ett blått..
Ehhh??
Det sluta med att jag fick gå och möta/leta efter han =P.,

Han har iaf sett det berömda reningsverket 2 gånger nu hahah..
Han lovade att ringa Nille och berätta om denna sevärdighet =P. 

Eftersom klockan ticka iväg, fick vi bara haffsa upp allt på bordet, som ni ser på kortet..

Vi grilla och skvallra om allt, berätta lite om Tommy som Håkan envisas med att kalla hetingen.
Han prata om Läcker-Emma, lr Elin som jag bestämmt mig för att kalla henne.



Sen var det dax att åka till staden, snälla Håkan brumma in mig i hans lilla kinesbil.

   

I stan så träffa jag mamma mutter och syster yster, vi skulle på bio.
Sex and the city, som ni lika gärna kan hyra om ni måste se den.. *suck* vilken dryg film!

Söta mamma mutter hade gjort en varsin godisstrut till oss, min mamma är så gullig!!

Efter filmen blev kvällen iaf bättre, fast jag missa allsång på skansen =/..

Fick träffa hetingen och pussa på han, han är så go att krama på.
Tiden går så fort när man träffar han, poff så är klockan över 12..
Kvällen blev iaf mycket bättre när man fick träffa Tony..

Ne nu väntar plugg i solen..






Hugs And Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela