Jennys tankar

Söndagen

Publicerad 2008-07-14 17:42:53 i Allmänt,

  Hej hopp!

Så idag hade jag delad tur, lr otur helt och hållet kanske =P Jag vet kass humor.
Jobbet är roligt som vanligt, bråka om ögondroppar igår.Eye

En av de äldre sa att jag gav fel ögondroppe, medan jag sa att nej du fick den du skulle ha.
Tjaffsa ett tag där, tror inte den äldre trodde mig. Men jag gav rätt bara så ni vet!
   *suck*
  
Jag och Anna hade allsång för en av de äldre oxå, blev väldnas mycket nynning i vissa låtar.Singer 3Singer 3
Men "jag vill vara din margareta" kunde vi ganska bra.
Läste Annas blogg och såg att jag fått "läxa" så nu är det bara att traggla in låtarna.
Jag som sjunger så gudomligt bra, nästan lite Sanna Nilsen varning på mig.. Så ni vet =P

  Ska visa upp min talang på lörda när vi ska ha karoke hemma.. Så ta med hörselskydd, jag är nämligen expert på de riktigt höga tonerna..Female Entertainer 3

Var riktigt trött igår efter jobbet, men allt blev så mycket bättre när hetingen ringde och fråga om jag ville ha en godnattpuss..
Det ville jag, blev massa gonattpussar.Lips
Han och fesk satt nämligen vid trullsen och drack, så för att få en puss fick ja bege mig dit.
  
  
Centrums sprallgäng har nu gått på semester, känns lite tråkigt.., Ska bli kul att träffa de som haft semester,men kommer sakna de andra.
Cissi gick till 4 igår och vid 5 i 4 fick jag detta mms av henne:


Nu tar jag semester.

Hon är allt för söt hon.

Ikväll ska jag göra som Annika. O och Malin (Och kanske även Cissi) ta ett glas vin lr 2, hetingen (Famous 16 ) kommer hit och vi ska se på skräckfilm. Då kan det behövas vin, blir rädd för allt..


Träffa Maria igår oxå, inte sett henne på jättelänge. Vi bestämde iaf att vi skulle ut och sjunga kareoke. Fick lite sms av henne inatt oxå, hon är att för rolig.



Kom på en sak, titta va roligt man kan ha på jobbet om solen lyser lite, man är väl lättroad!
 


Ne ha de gött, gott folk, nu ska ja börja göra mig iordning..


Over and out!




Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela