Jennys tankar

Irriterad som fan!!!!

Publicerad 2008-07-08 12:08:32 i Allmänt,


Vet ni bara för att man bor i Grums så är det helt omöjligt att förändra sig, har säkert inte hållt på sådär på 2-3 år. Men tror ni folk fattar de, nope!

Får jag höra det en gång till så börjar ja slå folk..

Nötter nötter nötter..

Men eftersom inte jag får nån chans, så har jag bestämt att de inte ska få nån chans så tyvärr:

Du kommer alltid vara den som vill dö, japp tyvärr det kan du inte ändra på.. En gång försökt kommer du alltid att göra de!
Och du lilla tönt kommer alltid att dänga XXXX, det har du gjort en gång. Så japp i mina ögon är du en misshandlare!
Och du kommer alltid vara en fetknopp, japp det är så jag kommer ihåg dig. Tyvärr det kan du inte ändra på, spelar ingen roll hur smal du blir, kommer alltid att tänka tjockis när jag ser dig!

Blir så irriterad på folk och som tur är umgås de här med mig och vet precis allt om mig, för så brukar det väl va lr hur?
En har jag inte pratat med på flera år och jag skiter fullständigt i vad hon gör, ändå ska hon ha en åsikt om mig.
Blir så jävla trött på folk!

Vore jag kille, hade jag varit kung!

Fler killar borde tycka som Betnér, stör mig mer och mer på folk.

Alfahannar, skit på dig du!

Hoppas de frågar den stackars killen som blev våldtagen på Arvika, vad han har för underkläder på sig när han är ute. Om han hade tajta byxor och om han egentligen inte ville. Om han sa Nej nog högt.
  Helt jävla ofattbart att tjejer ska tvingas svara på sånt.
Till och med tjejen som blev nersövd av sin läkare och våldtagen, fick svara på vad hon bruka ha för trosor på sig när hon är ute på krogen. Som att det har nåt med saken och göra..

Lås in läkarn och hoppas på att han svälter och plågas ihjäl!


Så länge de där gamla gubbarna sitter där de sitter kommer inget att ändras, men jag hoppas att det händer dom nåt nångång. och att systemet även gäller dom!



Nu skets sig min karma!






Hugs And Kisses







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela